پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۱ ق.ظ

۰

کارشناس استراتژیک گفت: متاسفانه متن معاهده برجام به شکلی تنظیم شده که دست غربی‌ها برای بازدید از هر تاسیساتی که آن را مشکوک بنامند باز گذاشته شده و این یکی از منفذهای خطرناکی است که هیئت مذاکره کننده با عبور از خطوط قرمز زمینه آن را فراهم کرده و پارچین تنها یک بهانه است.

محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل استراتژیک در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، درباره ادعای اخیر موسسه و نشریه‌ای آمریکایی مبنی بر وجود نشانه هایی از فعالیت هسته ای در پارچین و واکنش سردار سنایی که این ادعا را مقدمه‌ای برای بهانه‌جویی‌های بعدی آمریکا دانست و گفت: متاسفانه متن معاهده برجام به شکلی تنظیم شده که دست غربی‌ها برای بازدید از هر تاسیساتی که آن را مشکوک بنامند باز گذاشته شده و این یکی از منفذهای خطرناکی است که هیئت مذاکره کننده با عبور از خطوط قرمز زمینه آن را فراهم کرده و پارچین تنها یک بهانه است.

وی ادامه داد: یعنی هر کجا غربی‎ها اعلام کنند به وجود فعالیت‌های هسته‌ای مشکوکیم با طی مقدماتی انجام این بررسی‌ها درون جمهوری اسلامی ممکن می‌شود. لذا هر نقطه‌ای را که غربی‌ها بخواهند بازدید کنند و از تاسیسات نظامی هر چند غیر هسته‌ای سر در بیاورند کافیست برچسب مشکوک بودن به آن بزنند.

این کارشناس مسائل استراتژیک اظهار داشت: مقامات غربی به سرکردگی آمریکا برای جستجو و نفوذ در جمهوری اسلامی، دست به گزارش نویسی بی اساس می‌زنند و مدعی عدم اجرای قوانین مطابق با سازمان ملل و حقوق بشری در کشورمان می‌شوند.

قدیری ابیانه در صورت عدم اجازه به طرف غربی برای بازدید از تاسیسات هسته‌ای را به منزله تخلف از برجام و بدعهدی ایران خواند بیان کرد: با این شکل نگارش برجام توسط تیم مذاکره کننده ایرانی اگر جمهوری اسلامی اجازه بازدید به طرف غربی ندهد نقض برجام کرده است که البته رهبر معظم انقلاب هیچ‌گاه منتظر چنین حرکتی از طرف غربی نمانده است بلکه با موضعی که در سخنرانی اخیرشان داشتند آمریکا را در طرف ضعیف قرار دادند و جمهوری اسلامی را از هر گونه احتیاج و نیازی به طرف غربی مبرا دانستند.

وی تاکید کرد: خواست طرف غربی به ویژه آمریکا برای قرار دادن ایران در موضع ضعف همین ادعای جدید نشریه‌ای آمریکایی درباره اثر فعالیت‌های هسته‌ای در پارچین است و البته این آغاز راه آمریکا با کشورمان خواهد بود چرا که این در حالی است که آمریکایی‌ها در مقابل دریافت امتیازات فراوان به تعهدات محدود خود نیز عمل نکرده‌اند.
@ghadiri1404

۹۵/۰۴/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">