پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۵۳ ق.ظ

۰

یک کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه رژیم آل خلیفه خبیث‌ترین افراد مثل بعثی‌های عراق را به تابعیت بحرین درآورده است، گفت: اگر قرار باشد سلب تابعیتی صورت بگیرد، باید از پادشاه بحرین سلب تابعیت شود که از اتباع سعودی است.

  به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، محمدحسن قدیری ابیانه کارشناسی سیاسی و دیپلمات سابق کشورمان با اشاره به اقدام رژیم آل سعود در سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین، اظهار داشت: بحث سلب تابعیت از کسانی که مهاجر بود‌ه‌اند و به داخل کشور آمده‌اند در برخی مواقع اتفاق افتاده است ولی اینکه اتباع یک کشور را سلب تابعیت کنند، معنی ندارد.

قدیری ابیانه تصریح کرد: اگر قرار باشد سلب تابعیتی هم صورت بگیرد، باید از پادشاه بحرین سلب تابعیت شود چرا که آنها اتباع سعودی هستند.

این کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه بعد از اینکه رژیم منحوس شاه با جدایی بحرین از ایران موافقت کرد و رژیم سلطنتی بحرین تشکیل شد، آنها به جای بحرینی‌ها از سعودی آدم آوردند، تاکید کرد: شیخ عیسی قاسم متعلق به بحرین است و این خاندان سلطنتی بحرین هستند که تحمیلی و از خاندان سعودی‌اند.

وی با تاکید بر اینکه باید در مقابل این مظالم ایستاد و مردم بحرین هم به خوبی مقابل ظلم‌های آل خلیفه ایستاده‌اند، یادآور شد: این همه سرکوب هم نتوانسته، قیام مردم و تلاش آنها برای احقاق حقوق‌شان را ساکت و خاموش کند.

قدیری ابیانه ادامه داد:‌ رژیم آل خلیفه سعی کرده خبیث‌ترین افراد کشورهای مختلف مثل بعثی‌های عراق را به تابعیت بحرین درآورد، تا ترکیب جمعیتی آنجا را به هم بریزد از این رو باید در آینده یک سلب تابعیت گسترده از کسانی که با این هدف تابعیت بحرین را بدست آوردند، صورت بگیرد و با رفتن آنها کشور بحرین به دست مردم آن برسد.

این کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به بیانیه فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: همانطور که سردار سلیمانی در اطلاعیه‌ای تاکید کرد تا به حال مردم بحرین سعی کرده‌اند تظاهرات‌شان مسالمت‌آمیز باشد، اما اگر جنایت در حق شیخ عیسی قاسم ادامه پیدا کند و به سلب تابعیت او منجر شود، آن زمان دیگر مردم بحرین به این نتیجه می‌رسند که راه مسالمت آمیز برای احقاق حقوق بسته است و رژیم آل خلیفه از کستار و کار خلاف دست بر نمی‌دارد، در این صورت نیز زمینه فراهم می‌شود تا مردم اسلحه دست بگیرند و دیگر راه چاره‌ای برای آل خلیفه باقی نخواهد ماند.

۹۵/۰۴/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">