پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۵۳ ب.ظ

۱

قدیری ابیانه کارشناس مسائل استراتژیک در گفتگو با بی‌باک با بیان اینکه آماری که از زبان رئیس جمهور یک کشور بیرون می آید باید مبتنی بر آمار صحیح و غیر قابل خدشه باشد، گفت: ما در ایران نمی‌توانیم به اظهارات آقای روحانی به عنوان رئیس جمهور اعتماد کنیم به خصوص وقتی به مقایسه با دولت گذشته می پردازد، چراکه دولت گذشته را رقیب گذشته و آینده خود می داند و همواره در صدد تخریب آن و از سوی دیگر بزرگنمایی اعمال خود است.

به گزارش سرویس اقتصادی بی باک، روحانی دیشب در ضیافت افطار با فعالان عرصه اقتصاد کشور با بیان اینکه متاسفانه طی دوره هفت ساله 85 تا پایان 91 فقط 9 هزار اشتغال خالص در کشور ایجاد شد، بیان کرد: این در حالی است که در دولت یازدهم سالانه حدود 450 هزار اشتغال خالص در کشور ایجاد شده است».

بیان این آمار از زبان رئیس دولت تدبیر و امید در حالی است که طی هفته های گذشته خبرهایی مبنی بر تعطیلی کارخانه های ارج، تصفیه قند ورامین، فولاد خوزستان و ... منتشر شده و وضعیت اقتصادی مردم با رکود بی سابقه‌ای در دهه گذشته روبرو بوده است.

اینکه واقعا چقدر این آمار ادعایی رئیس جمهور درست است، محور گفتگوی خبرنگار بی‌باک با دکتر محمد حسن قدیری ابیانه اقتصاددان و کارشناس عالی امور استراتژیک می‌باشد.

قدیری ابیانه با بیان اینکه آماری که از زبان رئیس جمهور یک کشور بیرون می آید باید مبتنی بر آمار صحیح و غیر قابل خدشه باشد، گفت: ما در ایران نمی توانیم به اظهارات آقای روحانی به عنوان رئیس جمهور اعتماد کنیم به خصوص وقتی به مقایسه با دولت گذشته می پردازد، چراکه دولت گذشته را رقیب گذشته و آینده خود می داند و همواره در صدد تخریب آن و از سوی دیگر بزرگنمایی اعمال خود است. 

وی در ادامه با اشاره به اینکه دولت فعلی چطور می تواند با این رکود اقتصادی 450 هزار اشتغال خالص در سال ایجاد کرده باشد، خاطرنشان کرد: این آمارها در حالی از زبان رئیس جمهور کشورمان شنیده می شود که کارخانجات یکی پس از دیگری تعطیل و نیروهای شاغل آن بیکار می شوند. 

قدیری ابیانه گفت: کاش رئیس جمهور آمارهای خود را مستند ارائه می کرد و در کنار این آمارها به کسانی که طی ماههای گذشته کار خود را از دست داده اند نیز اشاره کند. 

وی در ادامه اظهار داشت: متاسفانه آماری که روحانی در زمینه های مختلف بیان می کنند قابل اعتماد نبوده و این همه ادعای کذب برای رئیس جمهوری که لباس روحانیت نیز بر تن دارد اصلا مطلوب نیست. 

سفیر سابق ایران درکشورهای مکزیک، استرالیا و گواتمالا  با اشاره به اینکه دولت منافع حزبی و جناحی خود را بر منافع ملی ترجیح میدهد، خاطرنشان کرد: مطابق اظهارات وزیر اقتصاد «قوه مجریه 540 هزار میلیارد تومان بدهی به بار آورده است» یعنی به ازای هر خانواده 4 نفری 27 میلیون تومان بدهی و این در حالی است که دولت برای نگه داشتن رای ثروتمندان برای دوره بعدی حاضر نیست یارانه افراد ثروتمند جامعه را حذف کند، یعنی منافع حزبی را به منافع ملی ترجیح می دهد.

وی افزود: وقتی آقای روحانی می گویند وضع مردم بهبود یافته است لابد منظورشان روسای سازمان هایی است که فیش های حقوقی آنها اخیرا افشا شده است.

این کارشناس مسائل استراتژیک در پایان با بیان اینکه جیب مردم با ادعای رئیس جمهور همخوانی ندارد، عنوان کرد: خوب است رئیس جمهور بیان کنند در مدت 3 ساله گذشته چه مقدار بیکاری خالص در کشور ایجاد شده است؟

۹۵/۰۴/۰۶

نظرات  (۱)

۰۹ تیر ۹۵ ، ۰۰:۵۵ رضوان عبدالی
سلام دکتر احسنت بر شما.واقعا چطور ایجاد اشتغال ممکنه با این رکود حاکم.اقای روحانی بارها امار دروغ داده.#رییس_جمهور_4ساله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">