پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۷ ب.ظ

۰

ghadiriabyaneh

انتخاب خبر: در شرایطی که دولت تدبیر و امید و حامیان اصلاح طلب منتسب به دکتر روحانی از هر طرف دولت احمدی نژاد را برای فیش‌های نجومی مقصر می دانند، اصولگرایان مخالف دولت اما از رئیس‌جمهور می خواهند تا درباره ریشه این پرداخت‌ها و دریافت‌های نجومی شفافیت به خرج دهد و دولت از این فرصت برای ساماندهی «نظام شفاف اطلاعات» بهره برده و اطلاعات مربوط به حقوق و درآمدهای ماهیانه اعضای هیئت دولت و حتی رئیس جمهوری را منتشر کند.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس مورخ 1395/4/20 یک کارشناس امور استراتژیک معتقد است: اینکه گفته می شود حقوق ها مربوط به دوران گذشته بوده و به این دولت ربطی ندارد، سخن درستی نیست. بیش از سه سال از دولت آقای روحانی سپری شده است و حتی اگر اینچنین بود، این دولت می باید پرداخت ها را اصلاح می کرد، نه اینکه حقوق های نجومی را تداوم می بخشید.

دکتر محمدحسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار انتخاب خبر تصریح کرد: اینگونه نیست که پرداخت حقوق های نجومی مربوط به گذشته باشد، چراکه پرداخت حقوق های نجومی پیرو مصوبه ای در سال سال 1393 بوده که دست مدیران را در تعیین حقوق برای خود باز گذاشته است.

دریافت حقوق های نجومی یک فساد است


وی اضافه کرد: به عنوان نمونه، آقای صفدر حسینی که اکنون رئیس صندوق توسعه صادرات است و در دوران اصلاحات، وزیر اقتصاد بوده، می گوید حداکثر حقوقی که قبل از ماجرای افشای فیش های نجومی دریافت می نموده است 12 میلیون تومان بوده است؛ اما امروز چگونه پرداختی ایشان به بیش از 50 میلیون می رسد و چگونه حق اوقات فراغت اولاد نامبرده از حقوق بسیاری از کارمندان بیشتر است؟

این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه تأکید کرد: این یک فساد است. کسانی که فرضاً به غلط، دست آنها برای تعیین حقوق خود باز بوده است، از چنین مصوبه ای سوء استفاده و حقوق های نجومی برای خود تعیین کرده اند؛ لذا قطعاً این اتفاق یک فساد و دست اندازی به بیت المال است.
وی گفت: در شرایطی که دولت در ابتدای کار خود به مردم التماس می کرد که بودجه کافی نیست و مردم باید از گرفتن یارانه انصراف بدهند، مدیرانی با چند صد میلیون حقوق تعیین می شوند.

دولت روحانی در قبضه اشراف تازه به دوران رسیده است


قدیری ابیانه تصریح کرد: البته این دولت، دولت اشراف است؛ آن هم اشراف تازه به دوران رسیده. در این دولت، کسانی هستند که بیش از هزار میلیارد تومان دارایی آنها است و برخی از آنها همواره کارمند دولت بوده و حقوق بگیر بوده اند.

وی افزود: طبیعی است وقتی چنین وضعیتی در دولت کنونی وجود داشته باشد، یعنی کسی که ثروتش هزار میلیارد تومان باشد، پرداخت حقوق صدها میلیون در ماه برای او رقمی نیست، ضمن اینکه کسانی که اینگونه به بیت المال دست اندازی می کنند به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند و نمی توان خیال خود را آسوده کرد و گفته شود که تمامی سوء استفاده ها در تعیین حقوق برای خودشان بوده است.
این کارشناس امور استراتژیک خاطرنشان کرد: مطابق با افشاگری که برخی از نمایندگان مجلس انجام داده اند، تعدادی از این افراد وام های بسیار کلانی با سود صفر درصد دریافت کرده اند و در همان بانکی که وام اخذ کرده اند با سود 24 درصد سپرده گذاری و پس انداز کرده اند.

دریافت حقوق های نجومی مصداق بارز غارت و چپاول بیت المال است
خاطیان، مفسد فی الارض هستند


وی تأکید کرد: چنین اقدامی جز غارت و چپاول بیت المال نیست و اگر چنین عملی اثبات شود، این افراد، مفسد فی الارض هستند و حکم آنها قطعاً باید اعدام باشد، چراکه چنین افرادی اگر در کشور چین به سر می بردند حتماً اعدام می شدند، ضمن اینکه نحوه انتصاب این افراد نیز قابل توجه است.

 حسین فریدون صدقیرا برای پست و مقام لابی کرد


قدیری ابیانه تصریح کرد: مطابق با اظهارات رئیس سازمان بازرسی تهران، آقای حسین فریدون صدقی رئیس بانک رفاه را که پرونده سنگین مالی در بانک ملی داشته است و شریک صرافی حسین فریدون بوده را لابی می کند برای اینکه پرونده فساد مالی او که در دست بررسی بوده است، مانع از انتصاب او نشود، سپس صدقی برای خود حقوق ماهیانه 234 میلون تومانی تعیین می کند که البته مطمئن هستم که کار چنین کسانی فقط به اینجا ختم نمی شود.

در این دولت، انتصاب در بانک ها براساس شایسته سالاری نیست
انتصاب ها بیشتر براساس رفاقت، منافع و باند بازی بوده است


این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: بنابراین در این دولت، انتصاب در بانک ها براساس شایسته سالاری نیست، بلکه براساس رفاقت، منافع و باند بازی بوده است؛ به عنوان مثال رئیس بانک ملت، همشهری آقای حسین فریدون بوده است و وقتی به او اعتراض می شود و بحث برکناری او پیش می آید مطرح می کند که شکایت جمهوری اسلامی ایران را به بانک جهانی می کند.

وی تأکید کرد: اصلاً چنین افرادی صلاحیت کارمندی بانک را ندارند چه برسد به رئیس بانک و اظهارات و اعمال این افراد، معلوم می کند که هیچ تعلق خاطری به نظام و کشور و به مردم ندارند.

رئیس صندوق توسعه ملی ایران این صندوق را با توسعه خانوادگی اشتباه گرفته است


قدیری ابیانه با بیان اینکه سایر انتصابات نیز متأسفانه اینگونه بوده است، افزود: به عنوان مثال رئیس صندوق توسعه ملی ایران این صندوق را با توسعه خانوادگی اشتباه گرفته است.

این کارشناس عالی امور استراتژیک ادامه داد: معتقد هستم که باید پرونده این افراد و بستگان آنها بررسی شود و حتی مشخص شود که این افراد چه مقدار وام و چه امتیازات دیگری گرفته اند؟ قطعاً این افراد مدیریت خود را فرصتی برای تجاوز به بیت المال می دانند و محدودتی برای غارت بیت المال قایل نیستند، چراکه اصولاً انسان اگر بنا باشد به دنبال مادیات باشد، سیری ناپذیر است، کما اینکه بابک زنجانی، سیری ناپذیر بود، کما اینکه راد فلر سیری ناپذیر است و قطعاً اصلاح طلبان باید توضیح دهند که به عنوان مثال فرزند دختر آقای صفدر حسینی چه ویژگی داشته که او را در لیست خود قرار داده اند؟ و چرا خانمی که برای اوقات فراغت او پدرش یعنی صفدر حسینی از بیت المال برداشت کرده است در لیست اصلاح طلبان قرار می گیرد؟

چرا مجمع تشخیص مصلحت نظام با شفافیت حقوق مسئولان و مدیران مخالفت کرد؟
منظور از اصلاح طلبی، اصلاح وضع خانوادگی تازه به دوران رسیده ها است


وی اظهار داشت: ظاهراً این افراد، اصلاح طلبان واقعی هستند و منظور از اصلاح طلبی نیز اصلاحات وضع جامعه نیست، بلکه اصلاح وضع خانوادگی چنین افرادی است.

این فعال سیاسی اصولگرا با انتقاد از مصوبه تشخیص مصلحت نظام مبنی بر ممنوعیت اعلام رقم دارایی های مسئولان نظام تأکید کرد: چرا مجمع تشخیص مصلحت نظام با شفافیت حقوق مسئولان و مدیران مخالفت کرد؟ چرا نمایندگان مجلس، قانونی را برای شفافیت حقوق، دریافتی ها، میزان دارایی ها، درآمدها و وام های دریافتی تصویب نمی کنند؟ چرا باید میزان دریافتی از بیت المال، محرمانه باشد؟ بدیهی است بیت المال متعلق به همه مردم ایران است و مردم حق دارند بدانند که چه کسانی بابت چه کاری چه میزان دریافتی به صورت حقوق، پاداش و یا وام تحت چه شرایطی دارند؟
قدیری ابیانه گفت: چنین اطلاعات مالی باید در سایت های اینترنتی موجود باشد تا هرکسی قادر باشد به این اطلاعات دسترسی داشته باشد.

اکنون باید حقوق و مزایای رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت اعلام علنی شود


وی به ضرورت اعلام دریافتی های رئیس جمهور و هیئت دولت پرداخت و تأکید کرد: چرا اکنون نباید حقوق و مزایای رئیس جمهور و دریافتی های رئیس جمهور از هیئت دولت، اعلام علنی شود؟ چرا مجمع تشخیص مصلحت نظام برای افشای میزان حقوق و دارایی های افراد، مجازات تعیین کرده است؟ این نهاد حکومتی حتی افشای حقوق و مزایا و دارایی های مسئولان کشور را ممنوع اعلام کرده است!

دارایی ها و درآمدهای مسئولان دولتی شفاف نیست


این تحلیلگر مسایل سیاسی تصریح کرد: اگر دارایی ها و درآمدهای مسئولان دولتی، شفاف بود قطعاً افرادی جرأت نمی کردند دست به این فسادها بزنند، چراکه بالاخره هر فردی اصولاً رقبایی دارد و این رقبا مایل هستند به طرف مقابل، ضربه زده و بنابراین مفاسد را کشف و افشا کنند؛ همین موضوع، یکی از موانع فساد خواهد بود.

برادر رئیس جمهور اکنون زیر سؤال است
قوه قضائیه باید اموال دولتیان را در حین خدمت بررسی کند


وی گفت: آقای رئیس جمهور، دم از مبارزه با فساد می زند، درحالیکه برادر او که همه جا همراه او است مطابق با حرف و سخن برخی از رسانه ها، نمایندگان فعلی و قبلی مجلس و حتی برخی مقامات دستگاه قضایی کشورمان زیر سؤال قرار گرفته است.

قدیری ابیانه اظهار داشت: اینجانب از قوه قضائیه و سایر دستگاه های مسئول می خواهم که این مسئله را بررسی کنند و اموال افراد را نه فقط در پایان دوره، بلکه در همین دوره نیز بررسی کنند.

رئیس جمهور در بیانیه خود اعلام کردند که با هیچ فردی عقد اخوت نبسته اند
رئیس جمهور اموال و دریافتی های برادر خود را برای اطلاع افکار عمومی اعلام کند


وی با اشاره به بیانیه منتشر شده رئیس جمهور کشورمان درباره حقوق های نجومی، افزود: رئیس جمهور در بیانیه خود اعلام کردند که با هیچ فردی عقد اخوت نبسته اند، پس رئیس جمهور می تواند اموال، دارایی، حقوق و دریافتی های برادر خود، تمام وزرا و حتی خودش را برای اطلاع افکار عمومی اعلام کند.

اصلاح طلبان معتقد به یک دوره ای بودن رئیس جمهوری حسن روحانی هستند


این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: به نظر می آید آقایانی که ادعای اصلاح طلبی دارند آنچنان به جان بیت المال افتاده اند که سابقه نداشته است، چراکه تحلیل اصلاح طلبان آن است که رئیس جمهوری آقای روحانی یک دوره ای خواهد بود و باید در همین دوره بار خود را ببندند.

قدیری ابیانه در ادامه تأکید کرد: حتی اطلاعات موثق نشان می دهد افرادی در دفتر رئیس جمهور و افرادی از نزدیکان ایشان که مسئولیت های حساسی دارند به شدت دنبال آن می باشند که پست های سفارت در خارج از کشور را به خود اختصاص دهند، چراکه این افراد امیدی به اینکه این دولت به دور دوم کشیده شود ندارند.

بررسی دریافتی ها و درآمدهای افراد خارج از نهاد دولت، فرافکنی است


به گزارش انتخاب خبر، اما اصلاح طلبان و نزدیکان دکتر روحانی اخیراً مطرح کرده اند که دریافتی ها و درآمدهای افراد خارج از نهاد دولت نیز باید بررسی شود. دکتر حسن قدیری ابیانه در تحلیل خود از چنین موضعی تصریح کرد: اصلاح طلبان و نزدیکان رئیس جمهور قصد دارند اینگونه مطرح کنند که چنین افتضاح و رسوایی که در دولت وجود دارد می تواند در دستگاه های دیگر نیز وجود داشته باشد. این افراد در حقیقت، فرافکنی می کنند.

این تحلیلگر سیاسی اصولگرا ادامه داد: مقام معظم رهبری در پاسخ به آقای جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور کشورمان فرمودند که تمام دستگاه ها موظفند سیاست هایی را که دولت برای کنترل حقوق ها و درآمدهای نجومی ابلاغ می کند، رعایت کنند، بنابراین باید ضوابطی وضع گردد که هرجا چنین فیش هایی وجود دارد افراد آنها را افشا کنند.

در سایر دستگاه ها خیلی بعید است که چنین افتضاح مالی وجود داشته باشد
دست اندازی به بیت المال در هرکجا قابل پیگیری است


وی با طرح این پرسش که مگر اکنون خود دولت، فیش های حقوقی نجومی را افشا کرده است، اضافه کرد: در سایر دستگاه ها خیلی بعید است که چنین افتضاحی وجود داشته باشد، اما هرکجا چنین دست اندازی به بیت المال در قالب فیش های حقوقی نجومی و درآمدهای نجومی وجود داشته باشد باید با آن برخورد کرد.

قدیری ابیانه با تأکید بر اینکه چنین فیش هایی را خود دولتیان افشا نکردند، بلکه کارمندان دولت، آنها را افشا کردند، افزود: در واقع کسانی که از چنین تبعیضی رنج می بردند، حقوق های نجومی را برملا کردند. بهرحال حقوق نجومی توسط هر کسی دریافت می شود خلاف است و در هر دستگاه دیگری وجود داشته باشد باید با آن برخورد کرد، ضمن اینکه در دستگاه های دیگر به این صورت قطعاً وجود نخواهد داشت.

میزان حقوق و درآمد مسئولان دانشگاه آزاد قابل تحقیق و بررسی است


اما منظور دکتر قدیری ابیانه از افشای فیش حقوقی سایر دستگاه ها، چیست؟ وی در همین رابطه معتقد است هر دستگاهی که غیروابسته به دولت یا غیردولتی باشد، مشمول این سخن است.
وی تصریح کرد: هر نهاد و هر کسی که دسترسی به بیت المال داشته و دولتی هم نباشد مشمول این قاعده است؛ به عنوان نمونه می توان در مورد میزان حقوق و درآمد مسئولان دانشگاه آزاد تحقیق و بررسی کرد، چراکه چندی قبل در اخبار آمده بود که دانشگاه آزاد اسلامی کتاب های یکی از اعضای هیئت امنا را به 7 میلیارد تومان خریداری کرده است.

این کارشناس عالی امور استراتژیک اضافه کرد: این مسئله باید مشخض شود که چرا چنین نرخی برای خرید کتاب به این عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد پرداخت شده است؟ سؤال این است که آیا دانشگاه آزاد، امتیاز کتاب یکی از اعضای هیئت امنای این دانشگاه را به قیمت میلیاردها خریداری کرده است؟

فیش های حقوقی مسئولان کشور باید از طریق اینترنت قابل دسترسی باشد


وی با تأکید بر اینکه هرکسی که از بیت المال، ارتزاق می کند باید حقوقش توسط مردم از طریق اینترنت قابل دسترسی باشد، اظهار داشت: سازمان های اطلاعاتی و امنیتی البته باید از این قاعده مستثنی باشند، چراکه افشای نام افراد این سازمان ها مشکل آفرین است، اما مسئله حقوق های نجومی در سازمان های اطلاعاتی و امنیتی باید از طریق سازمان های نظارتی پیگیری شود و اگر چنین حقوق هایی هم وجود داشته باشد باید جرایم سنگینی برای آن نهاد و افراد خاطی تعیین کرد.

وجود فیش های حقوقی نجومی و چپاول بیت المال در دولت به اثبات رسیده است
دعوت از دولت برای حل مناقشه حقوق های نجومی


این فعال سیاسی اصولگرا با دعوت از دولت برای حل مناقشه حقوق های نجومی تأکید کرد: بهرحال دولت باید ضابطه تعیین کند و این ضوابط را ابلاغ کند. در دستگاه های مختلف، سیستم حفاظت و حراست وجود دارد که می توانند خود آنها در مورد وجود چنین حقوق های نجومی نظارت کنند. قطعاً همه دستگاه ها موظف هستند که مراقب سوء استفاده ها باشند. اما آنچه تابحال مشخص شده آن است که وجود فیش های حقوقی نجومی و چپاول بیت المال در دستگاه های دولتی و زیرمجموعه هیئت دولت به اثبات رسیده و به یک افتضاح برای دولت تبدیل شده است.

تلاش دولت و حامیان منتسب به آن برای فرافکنی بی نتیجه است


وی با بیان اینکه تلاش دولت و حامیان منتسب به آن برای فرافکنی نیز فایده ای به حال دولت ندارد، تصریح کرد: به عنوان نمونه در روزنامه ایران نسبت دروغی به آقای مهرداد بذرپاش داده شده است و سایت های وابسته نیز همین نسبت دروغ را تکرار کرده اند در حالیکه که او به دلیل شایعه پراکنی هایی که بر علیه او صورت گرفته، شکایت کرده است.
قدیری ابیانه در همین رابطه با ذکر خاطره ای از اوایل انقلاب گفت: در دوران انقلاب، مؤمنین شروع به شناسایی عناصر ساواکی می کردند و بر همین اساس روی دیوارها نوشته می شد که ساکن این خانه یا آپارتمان، ساواکی است و این مسئله برای ساواکی ها گران تمام می شد، لذا همین ساواکی ها دست به کار شدند و شروع کردند تا بر دیوار خانه افراد مؤمن بنویسند که ساکن این خانه ساواکی است تا به نوعی رد گم کنند! اکنون نیز به نظر می آید کسانی که در این افتضاح دست داشته اند به دنبال رد گم کردن هستند.

راه های اجحاف بر بیت المال و مردم باید مسدود شود


این تحلیلگر سیاسی در پاسخ به این سؤال انتخاب خبر مبنی بر اینکه سرانجام غائله فیش های حقوقی به کجا می انجامد، گفت: مردم ایران از شرایط پیش آمده بسیار رنجیده شده اند و باید این مسئله به جایی ختم شود که راه های اجحاف بر بیت المال و مردم مسدود شود. کسانی که دست اندازی به بیت المال داشته اند باید مورد بررسی قرار گیرند که حتی دست اندازی های دیگر آنها بر بیت المال چه بوده است.

بیت المال باید بازگردد، و خاطیان، مجازات و عزل شوند


وی با تأکید بر اینکه بیت المال باید بازگردد، و خاطیان، مجازات و عزل شوند، افزود: عزل آنها و بازگرداندن این پول ها نیز کفایت نمی کند. بازگرداندن پول، حداقل است و مانند فردی است که اقدام به دزدی می کند و فقط اموال را از او پس می گیرند. پس گرفتن اموال، بخشی از مجازات است. برای این افراد باید جرایم سنگین تری درنظر گرفته شود و حتی باید آنها را از حقوق های اجتماعی محروم کرد و از سمت های خود عزل شوند.

قدیری ابیانه ادامه داد: نه تنها خطاکاران باید از سمت های خود عزل شوند، بلکه کسانی هم که موظف بودند تا جلوی اقدامات آنها را بگیرند باید مجازات شوند. ذی حساب هایی که چنین مبالغی را پرداخت کردند هم باید مجازات شوند، چراکه در مورد فیش رئیس بانک ملت، برای او میلیون ها تومان پاداش به عنوان هفته ولایت، سالگرد انقلاب و یا هر مناسبتی که در ایران تعیین شده است درنظر گرفته شده است، پس ذی حسابی که چنین پول های سنگینی را پرداخت کرده است باید مجازات شود. حراستی هم که در آن سازمان در مورد اجحافات صورت گرفته مراقبت نکرده است باید تعویض شود.

پول های بیت المال صرف هزینه های تبلیغاتی دختر صفدر حسینی شده است
اقدامات مالی صفدر حسینی و دامادش باید پیگیری شود


وی تأکید کرد: البته اجحافات فقط مالی نیست، این ها افرادی اند که در استخدام ها نیز فامیل و دوست و آشنایان خود را به استخدام درآورده و مبالغ کلانی برای آنها به عنوان حقوق ماهیانه درنظر گرفته اند.

این کارشناس عالی امور استراتژیک خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه، داماد آقای صفدر حسینی پیش از این یک واحد فروشگاه لوازم بهداشتی داشته است، اما موقعی که به دامادی آقای صفدر حسینی تعیین می شود اقدام به ارتقا می کند و اکنون گفته می شود ثروت ایشان بیشتر از خود آقای صفدر حسینی گردیده است.

وی تصریح کرد: اینکه دختر آقای صفدر حسینی چگونه در لیست اصلاح طلبان قرار گرفت و دختر ایشان چه ویژگی هایی داشته و چقدر از پول های بیت المال صرف هزینه های تبلیغاتی او شده است باید مشخص شود. ضمناً چقدر از حقوق هایی که آقای صفدر حسینی از بیت المال برداشت کرده صرف تبلیغات انتخاباتی دختر او شده است؟ اصلاً چرا فرزند دختر او را در لیست گذاشته اند؟ آیا این اصلاح طلبی است؟

بیت المال متعلق به همه مردم است
دولت و مجلس، قانون شفافیت پرداخت ها را تصویب کنند


این تحلیلگر سیاسی به وظایف همزمان دولت و مجلس در خصوص حل مناقشه فیش های حقوقی نجومی پرداخت و گفت: دولت و مجلس باید پیشنهاد کنند و هیچ کدام نیز نباید معطل دیگری شوند و قانونی را تصویب کنند که چون بیت المال متعلق به همه مردم است، هرکس به هر میزان برداشتی که به صورت حقوق، پاداش و وام انجام می دهد تماماً باید در اینترنت قرار گیرد و دسترسی همه مردم به عنوان کسانی که صاحب حق هستند فراهم گردد.

دکتر محمد حسن قدیری ابیانه تأکید کرد: بیت المال و بودجه دولت، متعلق به همه مردم است، پس مردم باید بدانند که از پول آنها چه کسی چقدر حقوق گرفته است؟ و اگر چنین قانونی وضع نشود، به نظر می رسد که زمینه برای بروز مجدد چنین فسادهایی فراهم می شود.

۹۵/۰۴/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">