پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۱۸ ب.ظ

۰

کارشناس مسائل استراتژیک هشدار رییس سازمان انرژی اتمی درباره توطئه غرب علیه ایران را یک هشدار جدی و واقعی دانست و خلف وعده آمریکا در برجام را نتیجه دادن امتیازهای نقد و دریافت وعده های نسیه ارزیابی کرد.

محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل استراتژیک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به ادعاهای بان‌کی‌مون و صدر اعظم آلمان علیه برنامه موشکی جمهوری اسلامی گفت: بان کی مون برای رسیدن به دبیر کلی به آمریکایی ها قول داده بود مطابق با منافع آمریکا به ویژه فاز ایران هراسی در منطقه عمل کند.

 

وی با تأکید بر این‌که تا به حال نیز چنین کرده است، ابراز داشت: بان‌کی‌مون ایام پایانی دبیرکلی خود را طی می‌کند و به فکر پر کردن جیب خود است.

 

قدیری ابیانه با بیان این‌که سازمان ملل نام عربستان را از لیست کودک کشی و نسل کشی در یمن حذف کرد، اظهار داشت: بان‌کی‌مون با این بهانه که عربستان تهدید کرده که بودجه‌ای در اختیار سازمان قرار نمی‌دهد مجبور به این‌ کار شده است.

 

این کارشناس مسائل استراتژیک با اشاره به این‌که بان‌کی‌مون نگفته که چقدر رشوه از عربستان دریافت کرده است، تصریح کرد: مطابق با اسناد ویکی‌لیکس عربستان یک میلیون دلار به احمد شهید داده تا علیه ایران مطالب گزنده بنویسد و طبیعتا نرخ بان‌کی‌مون بیشتر است و جای تعجب ندارد که بان کی مون مطابق میل عربستان عمل کند.

 

قدیری ابیانه افزود: در حالی بان‌کی‌مون از توان موشکی ایران ابراز نگرانی می‌کند که از موشک باران مردم یمن هیچ نگرانی ندارد و در دفاع از حقوق فلسطین و لبنان در مقابل جنایات وقیحانه اسراییل سخنی نمی‌گوید.

 

وی ادامه داد: خانم مرکل در حالی از توان موشکی ایران ابراز نگرانی می‌کند که کشورش در زمان جنگ همه نوع سلاحی به عراق داد و هم اینک نیز سلاح های نظامی در اختیار اسراییل و عربستان قرار می‌دهد.

 

قدیری ابیانه اظهار داشت: اظهارات بان کی مون و مرکل نشان می‌دهد که غربی ها به جای پاسخگو بودن در عدم عمل به برجام و در حالی که به خاطر همین مسأله در نزد افکار عمومی جهان انگشت‌نما شده اند تلاش می‌کنند به نوعی ایران را به عنوان عامل شکست برجام معرفی کنند.

 

این کارشناس مسائل استراتژیک هشدار رییس سازمان انرژی هسته‌ای درباره توطئه غرب علیه ایران را یک هشدار جدی و واقعی دانست و گفت: متأسفانه دولت ما به وزرای خود دستور داده است که به هیچ وجه برجام را نقد نکنند و سخن از خلف وعده آمریکا نداشته باشند تا حدی که برخی ها تحریم های جدید آمریکا را توجیه می‌کنند.

 

قدیری ابیانه در پایان خاطرنشان کرد: آمریکا بنا ندارد به وعده خود عمل کند و این نتیجه دادن امتیاز نقد به امید وعده نسیه است و همچنین تعاملی که دولت می‌خواست با آمریکا در راستای بهبود اقتصاد کشور داشته باشد

۹۵/۰۴/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">