پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۲۵ ق.ظ

۱

رای 129 نماینده به کلیات طرح محدودیت نظارت استصوابی رای را فراهم می آورد.

سال هاست که شاهد بروز فسادهایی در بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جنبه های مختلف هستیم. نقش پول روز به روز در انتخابات مجلس شورای اسلامی پررنگتر می شود.

هزینه های انتخاباتی مرز میلیارد تومان را پشت سر گذاشته و در مواردی شاهد ارقام میلیاردی حتی دو رقمی در انتخابات هستیم. ارقامی که چندین برابر حقوق چهار سال رسمی نمایندگان است.

به همین لحاظ است که با وجود تذکرات و تأکیدات رهبر معظم انتقلاب اسلامی مبنی بر ایجاد سازوکاری در مجلس برای نظارت بر سلامت رفتار و عملکرد نمایندگان همواره مجلسیان نسبت به آن بی توجهی می کنند.طبیعتا چنین نمایندگانی وقتی وارد مجلس میشوند باید هزینه های انجام شده را جبران نمایند لذا بجای مبارزه با رانت و فساد در صدد بهره برداری از رانت ها می شوند و مجلس را که کارکردی ضد فساد دارد به مشوق فساد تبدیل می کند.

اینک عده ای در مجلس شورای اسلامی با پیگیری های فردی چون علی مطهری درصدداند راه را برای ورود افراد فریبکار و مردم فریب فراهم آورند.

نظر آقای علی مطهری رعایت ارزش های اسلامی ملاک مناسبی برای ورود افراد به مجلس نیست و تارک النماز بودن، کشف حجاب کردن و حتی بازی کاملا برهنه در فیلم های خارجی و شرب خمر کردن هم نباید توسط شورای نگهبان ملاک ردصلاحیت قرار گیرد.

مثلا خانم مینو خالقی که در سفرهای خارجی کشف حجاب کرده و این موضوع را از شورای محترم نگهبان و مردم مؤمن اصفهان پنهان نموده است باید به مجلس راه یابد.

مطهری تأکید کرده است که با تصویب این طرح، مینو خالقی می تواند به مجلس برگردد. از نظر علی مطهری حتی گلشیفته فراهانی این عنصر فاسد که در فیلم های خارجی به صورت کاملا برهنه نیز ظاهر شده نیز اگر ابراز توبه کند نباید صلاحیتش برای نمایندگی مجلس توسط شورای نگهبان رد شود و باید بتواند در رقابت های انتخاباتی شرکت کرده و شورای نگهبان نباید او را رد صلاحیت نماید.

از نظر علی مطهری اگر رئیس مجلس هم شراب خوار از آب درآید شورای نگهبان نباید برای عزل او اقدام کند.

مناظره قدیری ابیانه و علی مطهری در اصفهان

واقعیت این است که درست است که علی مطهری فرزند شهید آیت الله مطهری است ولی آیت الله مطهری متعلق به اسلام و جامعه اسلامی است و انتشار آثار او باید به دست افراد صالح سپرده شود و این مواضع علی مطهری نشاندهنده عدم صلاحیت او برای مسئولیت انتشار آثار شهید مطهری است و باید فکری به حال آن کرد.

ملاحظات: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی 27 مرداد 1395 پارلمان کلیات طرح استفساریه ماده ۷۳ و تبصره ۳ ماده ۵۲ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی که درباره نظارت استصوابی شورای نگهبان بود را با ۱۲۹ رأی موافق، ۶۳ رأی مخالف و ۱۲ رأی ممتنع از ۲۰۴ نماینده حاضر در صحن علنی، کلیات طرح مذکور را مصوب کردند.

در صورت تصویب نهایی این طرح، شورای نگهبان پس از اعلام نظر قطعی و نهایی در مهلت ۲۰ روزه درباره صلاحیت یک نامزد و بعد از انتخاب او با رأی سالم مردم، دیگر نمی‌تواند اظهارنظر مجددی درباره صلاحیت آن نامزد یا منتخب داشته باشد و چنانچه مدارک جدیدی درباره آن منتخب به شورای نگهبان رسیده باشد، این مدارک در زمان بررسی اعتبارنامه‌های منتخبان مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

۹۵/۰۵/۲۸

نظرات  (۱)

این  اقای مطهری ..یه بار که تلویزیون در پخش والیباال ناگزیر چندتا خانم با پوشش نامناسب در کسری از ثانیه نشان  داده بود ..چنان بر صدا و سیما تاخت که  ادم فکر می کنه ایشون توی عمرش گناهی نکرده!!!

الان هم که طبق گفته دکتر قدیری  گفته  گلشیفته هم می تواند بشود نماینده!!
بعد هم راه افتاده  و می گوید که کودتاچیان سال 88 بیگناه و ریس جمهور قانونی سابق  باید محاکمه بشود ..!!!
تا حالا این اقا  یکبار واسه معیشت و اقتصاد  مردم حرفی نزده..........و عمده سخنانش هم محاکمه  احمدی نژاد  و رفع حصر فتنه گران می باشد
ایشان کلا دم دمی مزاج و التقاطی فکر می باشد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">