پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۵۶ ق.ظ

۰

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1395/06/28/13950628210841939_PhotoL.jpg قدیری ابیانه کارشناس عالی امور استراتژیک در همایش «خسارت محض»: گفت: ای کاش دولت به جای اعتماد به غربی‌ها به مردم و توان داخلی کشور و جوانان اعتماد داشت.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا»، قدیری ابیانه کارشناس عالی امور استراتژیک و مسائل سیاسی عصر امروز(یکشنبه 28 شهریور) در همایش "خسارت محض" که در محل حوزه هنری برگزار شد، ضمن انتقاد از سیاست خارجی دولت یازدهم، گفت: از ابتدای روی کار آمدن دولت یازدهم برخی مقامات دولتی تعامل با آمریکا را به عنوان یک اصل دانسته و حقوق هسته ای ایران را در مقابل آن ناچیز دانسته اند.

وی با اشاره به اینکه صحبت کردن در مورد برخی امور درست نیست و بهانه به دست دشمن می‌دهد و دشمن را جری‌تر می‌کند، گفت: برخی می‌گفتند آب خوردن ما هم به تحریم‌ها وابسته‌ است یا می‌گفتند آمریکا می‌تواند قدرت دفاعی ما را در زمان کوتاهی منهدم کند که گفتن این حرف‌ها به هیچ عنوان درست نیست و در این صورت آمریکا نتیجه می‌گیرد که ایران چاره ای جز توافق به هر قیمتی ندارد. 

کارشناس عالی امور استراتژیک ضمن انتقاد از موضع‌گیری‌های رئیس‌جمهور در مقابل گزافه‌گویی‌های دولت آمریکا، خاطرنشان کرد: متاسفانه آقای رئیس‌جمهور در مقابل تهدیدهای دولت آمریکا سکوت می‌کند، اما وقتی بزرگان کشور از روی دلسوزی صحبتی می‌کنند سریع به میدان می‌آید و صحبتی خلاف آنها را مطرح می‌کند.

قدیری‌ابیانه با پرداختن به مسئله فیش‌های نجومی گفت: شاهدیم که برخی افراد نزدیک به دولت دزدان بیت‌المال را ذخیره نظام معرفی می‌کنند، بنابراین کسانی که به عنوان مفسد هستند و به اعدام محکوم شده‌اند را باید ذخیره‌های زیرخاکی بنامیم. 

وی ضمن انتقاد از اعتماد دولت به کشورهای غربی گفت: ای کاش دولت به جای اعتماد به غربی‌ها، به مردم و توان داخلی کشور و جوانان اعتماد داشت. 

۲۸ شهریور ۱۳۹۵ 

۹۵/۰۶/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">