پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۵۷ ب.ظ

۰

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با توجه به دشمنی آشکار وهابیت با نظام اسلامی ایرانی به نظریه حضور سرمایه‌گذاران وهابی در مساجد و مهد کودک‌‌ها اشاره و بر لزوم هوشیاری مسئولین در برابر توطئه سیاست‌مدران کشورهای عربی تأکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرگزاری سینا؛ مهدکودک‌ و مراکز پیش‌دبستانی از اهمیت بسزائی در امر آموزش و پرورش برخوردار است و علی‌رغم اینکه مدارس و دانشگاه‌ها بیشترین توجه را به سمت خود جلب می‌کنند نباید از حساسیت مهدکودک‌ و مراکز پیش‌دبستانی غافل شویم.

کودکان از بدو زندگی همچون صفحه سفید و نانوشته‌ای هستند که در جریان زندگی نقش‌های زیادی را می‌توان روی آن ترسیم کرد که توجه و مراقبت ویژه و حساب شده می‌تواند مشخصات نسل آینده را به وضوح برایمان بیان کند.

نظارت درست بر عملکرد مهدکودک‌ و مراکز پیش‌دبستانی یکی از راه‌های مراقبت از این قشر و نسل آینده هر کشوری به شمار می‌آید و زمانی که کشوری قصد ضربه زدن به دشمن خود را داشته باشد می‌تواند از روش‌های مختلف مثل مهدکودک‌ها به هدف خود برسد که هوشیاری مدیران آن کشور سد محکمی در برابر خواسته‌های آنان خواهد بود.

کشور ما نیز بنا به دلایل مختلف در تمام طول تاریخ مورد تطمیع قدرت‌های جهان بوده است و آنان برای تسلط به ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نبوده‌اند که یکی از این موارد جنگ تحمیلی و دوران 8 سال دفاع مقدس بود و همچنان نیز از هیچ بهانه‌ای برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران دریغ نمی‌کنند.

محمدحسن قدیری‌ابیانه، سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا، در گفت‌وگو با خبرنگار سینا با اشاره به دشمنی آشکار کشور عربستان سعودی با مسلمانان شیعه ایرانی و استفاده از حربه‌های گوناگون ضد ایران اسلامی اشاره و اظهار کرد: به گفته معاون پلیس امارات سالانه مبلغ سنگین 10 میلیارد دلار هزینه می‌شود تا ایران از شیعه بودن خارج شود.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به اینکه آنان تلاش می‌کنند از هر طریق ممکن به این هدف خود برسند ادامه داد: سیاست کشورهای عربی بر این است تا اهل سنت ایران را به سمت وهابیت سوق دهند و در زمینه‌های مختلف از جمله ساخت مساجد و حوزه‌های علمیه هزینه می‌کنند.

این استراتژیست افزود: اما این توطئه فقط شامل مذهب اهل سنت نیست بلکه برای ضربه زدن به تشیع اقداماتی نظیر حمایت از تروریست‌ها، ایجاد شبکه‌های تلویزیونی، استخدام جاسوس‌ها، تأمین سلاح، حمایت از باندهای مواد مخدر و غیره بخشی از این سیاست‌ها است.

مدیر تأسیس انجمن بین‌المللی نخبگان مسلمان جهان توضیح داد: برای منزوی کردن تشیع اقدام به چاپ کتاب‌ تحریف شده قرآن کرده و آن را منسوب به قرآن شیعیان می‌کنند، به عنوان مثال سوره‌ای به نام ولایت را جعل کرده‌اند و آن را به عنوان اقدام شیعیان به تحریف قرآن در اختیار مسلمانان سایر کشورها برای اثبات انحراف شیعیان ایران قرار می‌دهند.

لزوم مراقبت از مهدکودک‌ها در برابر دشمنان قسم خورده ایران

قدیری‌ابیانه، گفت: طبیعتاً این افراد از هیچ عرصه‌ای برای توطئه علیه ملت ایران دریغ نمی‌کنند که یکی از آن مهدکودک‌ها است که اگر بتوانند از این طریق رسوخ کنند صدمات جبران‌ناپذیری به بدنه اصلی نظام و اسلام خواهند زد.

وی تأکید کرد: در صورتی که مسئولین متوجه شوند که بودجه آن توسط وهابیت تأمین می‌شود یا افرادی با گرایش وهابیت مسئولیت مهدکودکها را پذیرفته‌اند باید به موقع وارد عمل شوند.

این استراتژیست افزود: به خصوص در حال حاضر و با توجه به حمایت علنی دولت عربستان از منافقین و ترغیب آنها به عملیات نروریستی و انتحاری علیه ایران یک نوع اعلام جنگ محسوب می‌شود و دریافت حمایت از این کشور مجازات سنگین‌تری خواهد داشت.

باید مراقب پرهیزکاری کودکان کشورمان باشیم

مدیر تأسیس انجمن بین‌المللی نخبگان مسلمان متذکر شد: کودکان نسبت به دیگران تأثیرپذیرتر هستند و باید از پرهیزکاری آنان مراقبت کنیم در حال حاضر شاهد هستیم که وهابیون بریدن سر افراد را به کودکان می‌سپارند و مغز آنان را شستشو می‌دهند لذا باید با این گونه مطالب برخورد قاطع شود.

قدیری‌ابیانه، در پایان تأکید کرد: بنابراین دولت و حکومت باید با این گونه افراد شدیداً مقابله کرده و در مهدکودک، مساجد یا و غیره اجازه فعالیت را به آنان ندهند.

۹۵/۰۷/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">