پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۳۴ ب.ظ

۰

کارشناس عالی امور استراتژیک در پاسخ به شرط آلمانی‌ها برای گسترش روابط

 کارشناس عالی امور استراتژیک گفت: اگر شرط گسترش روابط با آلمان به رسمیت شناختن اسرائیل باشد، قطعا روابط ما با آلمان گسترش پیدا نخواهد کرد.

محمدحسن قدیری‌ابیانه کارشناس عالی امور استراتژیک در خصوص پیش شرط وزیر اقتصاد آلمان برای افزایش روابط با ایران به شرط به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی در گفتگو با خبرنگار خاورستان؛ اظهارکرد: این اظهارات نشان می‌دهد مقام آلمانی فاقد تسلط سیاسی به مسائل جهان است و اظهارات او جنبه داخلی برای جلب حمایت صهیونیست‌ها دارد.

 وی افزود: اگر شرط گسترش روابط با آلمان، به رسمیت شناختن اسرائیل باشد، قطعا روابط ما با آلمان گسترش پیدا نخواهد کرد اما چنین شرطی وجود ندارد زیرا آلمان نیازمند داشتن رابطه با ایران است.

کارشناس عالی امور استراتژیک گفت: در روابط تجاری و صنعتی کشورها، هر کشوری برای منافع خودش قدم برمی‌دارد و هر زمانی که منافع دو کشور بر هم منطبق شد، معاملات صورت می‌گیرد؛ لذا ایران هیچ تجارتی با کشورهای اروپایی و غربی ندارد که آن‌ها در آن منفعتی نداشته باشند.

 قدیری‌ابیانه بیان کرد: آلمان از رژیم صهیونیستی و کشتار مردم لبنان و فلسطین حمایت کرده و حتی زیردریایی‌هایی را با قیمت بسیار پایین‌تر از قیمت واقعی به اسرائیل داده که قابلیت حمل سلاح هسته‌ای را نیز دارد ولی هیچ‌کدام از این‌ها نمی‌تواند از اضمحلال رژیم صهیونیستی جلوگیری کند.

 وی ادامه داد: متأسفانه آلمان کشوری اشغال شده است و بعد از جنگ جهانی دوم اختیارات یک کشور مستقل را ندارد.

 کارشناس عالی امور استراتژیک تصریح کرد: می‌گویند که به جبران جنایات مکرر علیه یهودی‌ها فلسطین را در اختیار یهودی‌ها قرار دادند تا یهودی‌ها نیز کشوری داشته باشند اما قرار نیست جبران جنایات آلمان نازی را مسلمانان تقبل کنند؛ اگر می‌خواهند کشوری وجود داشته باشد، این کشور باید در آلمان در اختیار یهودی‌ها باشد.

 قدیری‌ابیانه گفت: اگر بخشی از سرزمین آلمان به یهودی‌ها برای تشکیل یک دولت یهود داده شود ما با آن مخالف نیستیم و می‌توانیم به رسمیت شناختن  دولت یهود در سرزمین آلمان را بررسی کنیم؛ آن هم یک دولت یهودی نه صهیونیستی.

 وی افزود: پایتخت سابق آلمان می‌تواند مرکز مناسبی برای تشکیل دولت یهود باشد؛ فلسطین کلا از آنِ فلسطینی‌ها است و تداوم اشغال‌گری مشروعیت‌آور نیست. صهیونیست‌ها با کمک غرب، فلسطین را از نقشه جهان حذف کردند. حال باید فلسطین به طور کامل به نقشه بازگردد و صهیونیست‌هایی که از نقاط مختلف از جمله آلمان، فلسطین را اشغال کرده‌اند، به کشورهای خود بازگردند.

 کارشناس عالی امور استراتژیک تأکید کرد: متأسفانه چون دولت و مردم در تحقق اقتصاد مقاومتی تعلل می‌کنند، سبب شده تا مشکلات اقتصادی مختلفی گریبانگیر کشور شود و بیگانگان اجازه جسارت پیدا و برای ما شرط تعیین کنند.

 قدیری‌ابیانه افزود: اما آلمانی‌ها و غربی‌ها آن‌قدر مشتاق و تشنه رابطه با ایران هستند که برای تحقق آن حاضرند به واسطه‌ها رشوه بپردازند.

۹۵/۰۷/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">