پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۱ ق.ظ

۰

محمد حسن قدیری ابیانه با تأکید بر لزوم برخورد انقلابی در برخی مواقع با مسئولین غربی گفت: برخورد انقلابی در برابر کشورهای غربی، الزاماً به معنی برهم زدن روابط با آنها نیست.

محمد حسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی فانوس در مورد اظهارات مداخله جویانه زیگمار گابریل، وزیر اقتصاد آلمان در امور داخلی ایران گفت: این نوع اظهارات خوراک داخلی دارد و می خواهند حمایت صهیونیست ها را از خود داشته باشند و هدف آنها نیز از سفر به ایران دسترسی به بازار کشورمان است چراکه امروز کشورهای غربی با مشکلات اقتصادی سختی روبه رو هستند.

نماینده سابق وزارت امور خارجه در مجمع تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه هر کشوری که با ایران وارد مذاکره می شود در ابتدا منافع خود را در نظر می گیرد ابراز داشت: برای آلمان و سایر کشورها اصلاً مسأله حقوق بشر مطرح نیست چراکه این کشور رسماً حامی بسیاری از تروریست ها در طول عمر خود بوده و امروز هم تأمین کننده سلاح برای رژیم صهیونیستی محسوب می شود و حتی در اوج جنگ غزه نیز این رژیم را فراموش نکرد.

سفیر سابق جمهوری اسلامی در مکزیک اظهار داشت: روحیه نازیسم و نژادپرستی و هیتلری در مسئولینی همچون وزیر فعلی اقتصاد آلمان کماکان وجود دارد با این تفاوت که آن زمان نازی ها دست به هلوکاست علیه مسیحیان و یهودیان زدند و امروز از هلوکاست صهیونیستی علیه مسلمانان حمایت می کنند.

سفیر سابق ایران در استرالیا ضمن تأکید بر لزوم پاسخ مناسب دستگاه دیپلماسی به این گونه اظهارات افزود: در قبال این دست از اظهارنظرها و دخالت در امور داخلی ایران، باید مسئولین جمهوری اسلامی موضوع نقض حقوق بشر، حمایت از تروریسم صهیونیستی و حمایت از صدام در طول جنگ 8ساله علیه ایران را به رخ مقامات آلمانی بکشانند.

مشاور وزیر امور خارجه در دولت سازندگی با تأکید بر لزوم برخورد انقلابی در مواجه با اظهارات مداخله جویانه سران غربی علیه جمهوری اسلامی گفت: برخورد انقلابی الزاماً به معنی برهم زدن روابط نیست بلکه اتخاذ موضعی است که آنها را سرجای خود بنشاند و این موضوع باید در ابعاد دیپلماتیک و تبلیغاتی انجام شود.

وی افزود: برخورد دیپلماتیک داشتن به معنی قاطعیت نداشتن در موارد ضروری نیست و بعضی مواقع باید قاطعانه برخورد کرد همچون موضعی که امام خمینی(ره) در مورد سلمان رشدی اتخاذ کردند.

این کارشناس امور استراتژیک در پاسخ به ذکر نچونه ای از عملکرد قاطع خود او در برخورد انقلابی با بیان خاطره ای از خود و اتخاذ موضعی قاطع در مقابل طرف غربی گفت: در مکزیک نمایشگاهی با عنوان هنر اسلامی توسط یک عرب ساکن اروپا برپا شده بود که در آن تصاویر مستهجن با استفاده از سمبل مسجد به کار رفته بود که با قاطعیت در مقابل آن ایستادم و در نهایت مسئولین آن نمایشگاه و دولت مکزیک را وادار کردم که آن تصاویر را حذف کنند.

جمعه ۱۶ مهر ۱۳۹۵

۹۵/۰۷/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">