پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۵۱ ب.ظ

۰

نفوذی‌ها تفکر «نفوذ توهم است» را در جامعه رواج می‌دهند/ مردم متوجه عدم موفقیت دولت در برجام شدند
سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا با بیان اینکه نفوذی‌ها تفکر « نفوذ توهم است» را در جامعه رواج می‌دهند، گفت: این حرف غیرمنطقی است که متاسفانه برخی اشخاص در داخل کشور هم به آن استناد می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمدحسن قدیری‎ابیانه در گفتگو با خبرنگار رهیاب اظهار داشت: جاسوس هیچ‌وقت خود را با نام جاسوس معرفی نمی‌کند بلکه تحت عناوین مختلف به دنبال نفوذ به کشورهای هدف است.

سفیر اسبق ایران در کشورهای مکزیک و استرالیا گفت: معمولا کشورهای جهان اجازه ورود شخصی که در گذشته جاسوسی‌اش به اثبات رسیده را نمی‌دهند و یا اگر هم وارد کشورشان شود، او را دستگیر می‌کنند.

وی با بیان اینکه سازمان‌های جاسوسی از روش‌های مختلفی برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کنند، عنوان کرد: ما باید در کشور مراقب این موضوعات باشیم و با حفظ اطلاعات کشور مردم را توجیه کنیم که مراقب فعالیت جاسوسان کشورهای دیگر باشند.

قدیری‌ابیانه با اشاره به کسانی که مسئله نفوذ را توهم می‌دانند، بیان کرد: مسئله نفوذ توهم نیست بلکه یک برنامه‌ریزی پیچیده و گسترده با سرمایه‌گذاری‌های کلان است و از گذشته مورد استفاده قدرت‌ها برای تسلط بر کشورها قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه نفوذی‌ها تفکر « نفوذ توهم است» را در جامعه رواج می‌دهند، افزود: این حرف غیرمنطقی است که متاسفانه برخی اشخاص در داخل کشور هم به آن استناد می‌کنند.

دیپلمات اسبق وزارت خارجه در پاسخ به این پرسش که برخی‌ها معتقدند وزارت خارجه از موفق‌ترین وزارت‌خانه‌های دولت یازدهم است، اظهار داشت: وزارت خارجه موفقیت‌ها وضعیف‌هایی داشته است که البته در برجام هم رئیس جمهور و هم وزارت امور خارجه از دشمن فریب خوردند.

وی با بیان اینکه روحانی و ظریف تصور می‌کردند با برجام تحریم‌ها برچیده می‌شود، گفت: دولت واقعا گمان می‌کرد که با برجام می‌تواند تحریم‌ها را برچیند اما در عمل نتوانستند به این حرف جامه عمل بپوشانند و مردم متوجه شکست دولت در این زمینه شدند.

۹۵/۰۷/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">