پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۴۴ ب.ظ

۰

دولت فرمانداران را موظف به برگزاری کنسرت کرده است/ مسئولان در صورت سرپیچی عزل می‌شوند!
سفیر سابق ایران در مکزیک گفت: دولت فرمانداران را موظف به برگزاری کنسرت کرده است و اعلام کرده بود چنانچه برگزار نشود عزل خواهند شد و این در حالی است که دولت از اختصاص بودجه فرهنگی دینی پرهیز می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن قدیری ابیانه در گفتگو با «صبح توس» اظهار داشت: دولت درصدد بود از وزارتخانه ارشاد، آموزش و پرورش، علوم و کار برای تبلیغات انتخاباتی خود استفاده کند که از طریق این سه وزارتخانه نتوانست هدف خود را محقق کند.

 وی با اشاره به اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان بیان داشت: این امر موجبات نارضایتی بسیاری از معلمان را فراهم کرد ولی متاسفانه دولت مایل به مطرح کردن و رسیدگی به آن نیست چرا که طرح آن سبب می‌شود در انتخابات آینده تاثیر منفی داشته باشد به همین دلیل دولت از طرح استیضاح فانی فرار کرد.

 قدیری ابیانه به استعفای وزیر ارشاد اشاره کرد و افزود: عملکرد وزیر ارشاد نقاط منفی زیادی داشت ولی عملا عزل او به خاطر این نقاط منفی نبود بلکه دولت به خاطر عقب نشینی او در برگزاری کنسرت و پذیرش استعفای مدیر کل ارشاد قم ناراضی بود. 

وی ادامه داد: شنیده‌ها حاکی از آن است که دولت بودجه‎ای برای کنسرت در شهرهای مختلف اختصاص داده و فرمانداران را موظف به برگزاری کنسرت در چندین نوبت در طول سال کرده است و اعلام کرده بود چنانچه این کنسرت‌ها برگزار نشود عزل خواهند شد و این در حالی است که دولت از اختصاص بودجه فرهنگی دینی پرهیز می‌کند.

این کارشناس سیاسی ابراز داشت: دولت تدبیر و امید در طول سه سال اخیر اقداماتی انجام داده ولی در جهت عکس وعده‌هایش؛ بطوریکه قول داده بود مشکلات کشور را ۱۰۰ روزه حل کند ولی متاسفانه سه سال گذشت و به وعده‌هایش جامه عمل نپوشاند و مطمئنا در ۴ سال بعدی هم نمی‌تواند وعده‌هایش را عملی کند.

وی تصریح کرد: آقای روحانی از هر فرصتی برای تبلیغات ریاست جمهوری آینده استفاده می‌کند حتی در سفرهای استانی با هماهنگی قبلی از روحانی بعنوان رئیس جمهور تا سال ۱۴۰۰ یاد می‌کنند.

قدیری ابیانه با انتقاد از تبلیغات زودهنگام روحانی گفت: این موارد در تائید صلاحیت وی در شورای نگهبان باید لحاظ شود.

۹۵/۰۸/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">