پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۱۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۴۲ ق.ظ

۰

کارشناس مسائل سیاسی گفت: پیش بینی هاشمی پیش از موعد انتخابات 96 نوعی تبلیغ است و حتی گفتند که دولت در چهار سال آینده وعده های خود را عملی خواهد کرد اما دولت وعده 100 روزه داد و چهار سال به آن عمل نکرد اگر وعده چهار ساله بدهد در 40 سال هم به آن عمل نخواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسن قدیری ابیانه، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با آرمان کرمان در رابطه با اظهارات هاشمی رفسنجانی مبنی بر پیش بینی انتخابات 96 عنوان کرد: افرادی با چنین پیش بینی هایی دچار تحلیل اشتباه از جامعه شده اند و مردم از عملکرد دولت ناراحت هستند و وعده های دولت محقق نشده است و هرجا که مردم خواستار پاسخگویی شده اند دولت به آن ها اهانت کرده است.

این کارشناس مسائل سیاسی در خصوص پیش بینی هاشمی پیش از موعد انتخابات 96، عنوان کرد: این نوعی تبلیغ است و حتی گفتند  که دولت در چهار سال آینده وعده های خود را عملی خواهد کرد اما دولت وعده  100 روزه داد و چهار سال به آن عمل نکرد اگر وعده چهار ساله بدهد در 40 سال هم به آن عمل نخواهد کرد.

وی افزود: دولت اشتباه کرده است که همه تخم مرغ ها را در سبد مذاکرات و رابطه با آمریکا گذاشته است و دچار تحلیل اشتباه در مسائل است. 

قدیری ابیانه با اشاره به اینکه دولت ادعا می کرد در روز اجرای برجام همه تحریم ها برطرف خواهد شد، تشریح کرد:  وقتی عده ای از تحقق نیافتن وعده ها از دولت می پرسند در جواب می گویند عده ای کودک از ما سیب و گلابی می خواهند اما ما این نهال را تازه کاشته ایم که باید گفت اگر تازه کاشته اید پس چرا در گذشته قول عملی شدن وعده ها را در روز اجرای برجام دادید؟

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان خاطر نشان کرد: دولت یا اشتباه کرده است و یا به مردم دروغ گفته است که اگر اشتباه کرده باید به مردم بگوید ما فریب آمریکا را خوردیم و با تعامل با آمریکا و مذاکره و لبخند نمی توانیم از دشمنی آن ها کم کنیم و اگر هم دروغ گفته است که نباید از مردم انتظار داشته باشد که در آینده به وی رای دهند.

۹۵/۰۸/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">