پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۲۳ ق.ظ

۰

قدیری ابیانه: سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: اختلاس کنندگان صندوق ذخیره فرهنگیان در این دولت منصوب شده اند و باید پاسخگوی اعمال خود باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمد حسن قدیری ابیانه در گفت و گو با موج رسا, اظهار داشت: اعتراضات فرهنگیان نسبت به اختلاس از صندوق ذخیره فرهنگیان کاملا به جا است.

وی با اشاره به اینکه کسانی که از این صندوق اختلاس کرده اند باید اعدام شوند، تصریح کرد: نباید ترحم به کسی کرد که از هر معلمی هشت میلیون و 800 هزار تومان اختلاس کرده است.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا ادامه داد: دلسوزی نباید نسبت به این افراد کرد چرا که این افراد نسبت به فرهنگیان  دلسوزی نکردند.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: دولت این افراد را افتخار نظام می داند و به قوه قضائیه معرفی نمی کند.

قدیری ابیانه با بیان اینکه افرادی که اختلاس کرده اند در این دولت منصوب شده اند، افزود: فساد از سوی هرکس انجام شود باید پاسخگو باشد.

وی با اشاره به اینکه افرادی که ناعادلانه از بیت المال برداشت می کنند باید مجازات شوند، تصریح کرد: اگر گذشتگان فساد کرده اند باید پس دهند و در این دولت نیز باید اینگونه باشد.

این کارشناس خاطرنشان کرد: این دولت هر مشکلی وجود دارد به دولت قبلی نسبت می دهد، فیش های نجومی از سال 93 شروع شده است ولی دولت علاقه مند است تا این مسائل را به دولت گذشته نسبت دهد.

قدیری ابیانه ادامه داد: رئیس بانک ملت، معاون ارزی و بین المللی هر سه سرخه ای (همشهری روحانی) هستند و در این دولت منصوب شده اند.

وی افزود: رئیس بانک رفاه که 235 میلیون تومان دو برابر حقوق رئیس جمهور آمریکا برای خودش حقوق زده است، شریک صرافی برادر رئیس جمهور است.

این کارشناس بیان داشت: رئیس بانک ملت 600 میلیون تومان حقوق برای خود در نظر گرفته است که پنج برابر حقوق رئیس جمهور آمریکا است.

وی گفت: تسهیلاتی که در این میان از سوی این افراد نیز گرفته شده است جای بسی سئوال دارد و به نظر می رسد دولت اهل مبارزه با فساد نیست.

۹۵/۰۸/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">