پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۲۴ ب.ظ

۰

پیروی از ولایت تنها راه نجات کشور است

چهارشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۲۴ ب.ظ

گناوه- ایرنا- یک فعال سیاسی گفت: پیروی از ولایت و اجرای اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات کشور است.

به گزارش ایرنا، محمدحسن قدیری ابیانه روز سه شنبه در همایش 'ولایت پذیری، استکبار ستیزی' در مسجد الغدیر گناوه افزود: آحاد ملت باید مواظب و مراقب نفوذ دشمن باشند. 

وی اضافه کرد: بدترین نوع نفوذ دشمن تسخیر ذهن هاست که نباید اجازه تحقق چنین هدف شومی را به آنان بدهیم.
قدیری ابیانه ادامه داد تبعیت از ولایت راهی است که همه باید به آن پای بند باشیم و به عنوان یک وظیفه سرلوحه همه امور قرار دهیم.
وی گفت: آنهایی که عقیده دارند درصورت تعامل با آمریکا مشکلاتمان حل و پیشرفت می کنیم، اشتباه فکر می کنند زیرا بسیاری از کشورها با آمریکا رابطه دارند اما پیشرفتی نکرده اند.
این فعال سیاسی اظهارکرد: آمریکایی که 40 میلیون نفر زیر خط فقر و دولت فدرال آن 20 هزار میلیارد دلار بدهکار است نباید توقع داشت که به کشوری کمک می کند و اگر می خواست معجزه ای کند برای مردم خودش می کرد. 
قدیری ابیانه گفت: مراکز پژوهشی و مقام های آمریکایی ابراز کردند که تنها مشکلی که در اجرای طرح هایمان داریم و موفق نمی شویم رهبر ایران است زیرا نقشه راه آنان را می شناسد.
وی بابیان این سئوال که در قبال عمل به توصیه های مقام معظم رهبری بویژه اقتصاد مقاومتی تاچه حد عمل کرده ایم ؟ گفت: دراین ارتباط هیچ کس و دستگاهی بخوبی به وظایف خود عمل نکرده است.
قدیری ابیانه بیان کرد: به وظیفه خود باید عمل کنیم و چشممان به مقام معظم رهبری باشد زیرا اگر پایبند به ولایت باشیم ولو پایمان لیز بخورد به دره سقوط نمی کنیم.
قدیری ابیانه اظهارکرد: درحالی که در سال 89 که مزین به شعار همت مضاعف بود ساعت مفید کاری در ادارات 64 دقیقه بود درسال 92 براساس بررسی پژوهش های مجلس به 22دقیقه در روز رسید.
وی بابیان اینکه ملت ایران جزو پر مصرف ترین مردم در بخش های مختلف هستند، افزود: اشکال بزرگ ما این است که نشستیم تا دولت ما را تامین کند و این سبب تنبلی اجتماعی شده است.
وی گفت: یک ویروس در ذهن ما افتاده که حکومت برای ما شغل ایجاد کند و باید این ویروس را خارج کنیم.
این فعال سیاسی افزود: دورریز غذای ما طبق گزارش سازمان بین المللی به اندازه غذا ی 15 میلیون نفر و گاز به اندازه مصرف 25 کشور اروپایی است. 
وی اظهارکرد: درحالیکه می گوییم جانم فدای رهبر نباید جنس خارجی بخریم. 
قدیری ابیانه گفت: باید توهم و تصور غلط کمک از درآمدهای دولت را از ذهن خود خارج کنیم 
وی اظهارکرد: ملاک و معیارمان در انتخابات بویژه رئیس جمهوری در سال آینده فرامین امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری باشد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانطر خواجه

۹۵/۰۸/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">