پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۱۸ ب.ظ

۰

رقیب آقای روحانی در انتخابات عملکرد و وعده های پوچش است/برخی به کمک آمریکایی چشم دوخته اند که ۴۰ میلیون نفر از جمعیتش زیر خط فقر است

قدیری ابیانه گفت: رقیب آقای روحانی در این انتخابات عملکرد و وعده های پوچ ، دروغ هایی که می گوید و توهین هایی که می کند است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از ماهشهر امروز، محمد حسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در برخی کشورهای اروپایی و آمریکایی در همایش استکبارستیزی در  دانشگاه آزاد اسلامی بندرماهشهر با اشاره به تاریخچه خصومت آمریکایی ها با انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: مشکل ما با استکبار و آمریکایی که در پیشانی استکبار قرار گرفته ، مشکلی زبانی و در لفظ نیست.

وی ادامه داد: اختلافات ریشه ای ما باعث شده که ما نتوانیم با مذاکره و لبخند زدن روابط عادی با آمریکا داشته باشیم.

دکتر قدیری ابیانه گفت:  زمانی که آمریکا به دنبال طرح ریزی برای تسخیر جهان بود و می خواست به عنوان کدخدا سایر ملت ها را به زیر پرچم خودش بکشد، سدی محکم بنام جمهوری اسلامی در مقابل خودش مشاهده کرد.

این فعال سیاسی ادامه داد: تنها راه ما برای آنکه بتوانیم مانند سایر کشورها با آمریکا رابطه داشته باشیم این است که از تمام اصول و آرمان هایی که برای آن ها همه چیز خود را داده ایم عبور کنیم و منابع نفتی مان را نیز به آمریکا پیش کش کنیم؛ که به فضل پروردگار هیچ وقت چنین روزی نخواهد رسید.

وی تاکید کرد: ایران با قدرت نمایی خود همه ی نقشه های آمریکایی ها را بر هم زده است که نمونه بارز آن کاریست که ایران در سوریه انجام داده و از آمریکا گرفته تا اروپا و کشورهای مرتجع عربی خواستند سوریه را زمین بزنند ولی چون ایران نخواست، نتوانسته اند به هدفشان برسند.

دکتر محمد حسن قدیری ابیانه می گوید که اقتصاد آمریکا به گل نشسته است و بر اساس آمارهایی که خودشان ارائه کرده اند بیش از ۴۰ میلیون نفر از مردم آمریکا زیر خط فقر قرار گرفته اند؛ حالا بعضی ها می گویند آمریکا بیاید کمک ما کند، اما آمریکا اگر می توانست کاری کند برای کارتن خواب های خودش می کرد.

وی افزود: حالا آمریکا نه از لحاظ نظامی توانایی دارد که بخواهد دنیا را کنترل کند و اقتصادش هم هر روز بدتر می شود و دلارش از انحصار چرخه مبادلات جهانی خارج می شود و حالا تنها کاری که آمریکایی ها می توانند انجام بدهند این است که منابع انرژی مانند نفت و گاز جهان را تصاحب کنند و سایر کشورهای نیازمند به انرژی را مجبور کنند به خواسته هایشان تن بدهند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی تصریح می کند: به همین دلیل آمریکا به دنبال تصاحب منابع نفت و گاز خاورمیانه است و به ذخایر ایران هم چشم دارد و چون خود آن ها هم می دانند مستقیما نمی توانند چاه های نفت ایران را در اختیار بگیرند به همین دلیل کاری می کنند که پول حاصل از فروش نفت در اختیار ما نباشد و در داخل خرج نشود.

وی در تشریح این موضوع می گوید: استراتژی آن ها این است که این پول نباید در داخل کشور خرج شود بلکه باید خرج خرید کالاهایی شود که خودشان ارائه می دهند و به همین دلیل ذائقه مردم ما را تغییر داده اند که اگر فلان لباس و وسیله خارجی را استفاده کنیم،  شخصیت بالاتری پیدا می کنیم.

دکتر قدیری ابیانه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو  و پیش بینی ها از نتیجه این انتخابات گفت: رقیب آقای روحانی در این انتخابات عملکرد و وعده های پوچ ، دروغ هایی که می گوید و توهین هایی که می کند  است.

وی ادامه داد: آقای روحانی گفت ۱۰۰ روزه اوضاع مملکت را درست می کنم، حالا اما ۴ ساله  گذشت و کاری نکرد و حت

۹۵/۰۸/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">