پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۴:۳۵ ب.ظ

۰

%d9%82%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%a8%db%8c%d8%a7%d9%86%d9%87

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا تصریح کرد: پیاده روی عظیم اربعین یک حرکت استثنایی در کل جهان به شمار می رود که باید در ثبت جهانی آن کوشید.

به گزارش ناب نیوز محمد حسین قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با بیان این که راهپیمایی عظیم اربعین با حضور افراد و طیف های گوناگون و پیروان ادیان و مذاهب مختلف به غیر از شیعه یک حرکت استثنایی در کل دنیا به شمار می رود، اظهار داشت: این راهپیمایی بزرگ و شورآفرین هر سال در حالی باشکوه تراز سال قبل برگزار می شود که تهدیدات مکرر تروریستی علیه شیعیان و زوار حضرت اباعبدالله الحسین(ع)کماکان وجود داشته و دارد و عده ای نیز در این راه جانشان را از دست داده و می دهند.

وی همچنین افزود: این حضور باشکوه و دشمن شکن از یک سو ، نشانگر اعتقاد راسخ مردم به مذهب تشیع و مکتب اهل بیت(ع) و عشق وارادت غیرقابل وصف آنان نسبت به امام حسین(ع) است و از سوی دیگر حاکی از شدت و عمقِ روحیه شهادت طلبی در برابر دشمنان اهل بیت(ع) و شیعه است به ویژه در میان ملت عراق.

این کارشناس مسایل بین الملل اضافه کرد: البته این راهپیمایی مختص عراقی ها نیست و به این مناسبت شیعیان و مسلمانان از کشورهای مختلف از جمله ایران در این مراسم با شکوه شرکت کرده و در واقع در مانور عزتمندانه و قدرتمندانه در حراست از آرمان ها و ارزش های شیعه به خصوص سیدالشهدا(ع) حضور پیدا می کنند.

وی همچنین بیان داشت: به خصوص شیعه در میعادگاه بین المللی روز اربعین به دنیا نشان می دهد که طرفدار حق و مخالف سرسخت ظلم و ستم است و با پیروی از حضرت سیدالشهدا(ع) در برابر طواغیت و مستکبران عالم با سردادن شعار هیهات مناالذله به هیچ وجه کوتاه نیامده و سر خم نمی کند.

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: به اعتقاد بنده باید شرایط و زمینه هایی را فراهم کرد که مراسم پیاده روی بزرگ اربعین حسینی به عنوان میراثی ارزشمند برای شیعه و ملت عراق و بلکه کل بشریت ، ثبت جهانی شود، چرا که این میراثی است که به یقین آیندگان به آن افتخار خواهند کرد.

۹۵/۰۸/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">