پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۳۸ ق.ظ

۰

قدیری ابیانه : فلسطین نقطه عطف شکل گیری تمدن اسلامی/ امکان ضربه زدن به اسرائیل یکی از موانع حمله به ایران است 
مدیر تأسیس انجمن نخبگان جهان اسلام: برچیده شدن اسرائیل شکل گیری اتحاد جماهیر اسلامی و قطب بزرگ اسلامی را به سرعت روبه تحقق خواهد برد.

«محمد حسن قدیری ابیانه» سفیر کشورمان در مکزیک و استرالیا با حضور در غرفه خبرگزاری قدس در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات درباره اهمیت استراتژیک مسئله فلسطین در سیاست خاجری جمهوری اسلامی ایران گفت : اگر ما یک نگاهی به نقشه بیندازیم می بینیم جهان اسلام از شرق آسیا تا غرب آفریقا ادامه دارد اگر این کشورها با یک و نیم میلیارد مسلمان با نقاط مهم ژئواستراتژیک و ژئواکونومیک با منابع غنی نفت و گاز و معادن با هم متحد شوند به یک ابرقدرت واقعی مبدل خواهند شد که ابرقدرت های دیگر در مقابل آن حرفی برای گفتن ندارند.


وی افزود : ولی این مسئله جدیدی نیست که استکبار متوجه آن شده باشد. از دیرباز متوجه این خطر شده است و برای جلوگیری از اتحاد جهان اسلام سیاست "اختلاف بینداز و حکومت کن" را در پیش گرفته است و حکومت های دست نشانده را بر کشورهای اسلامی تحمیل کرده است.

کارشناس مسائل استراتژیک در ادامه گفت : یکی از این رژیم های تحمیلی به جهان اسلام رژیم صهیونیستی است با شعار از نیل تا فرات بود که حدود 20 کشور اسلامی را در بر می گرفت.

وی ادامه داد : بخش هایی از 20 کشور مذکور بنا بود که جزو سرزمین های تحت اشغال این رژیم باشند که از روندا و اوگاندا شروع می شود و نیل در مصر را شامل می شود و به دریای مدیترانه و ترکیه می رسد و تا خلیج فارس، حتی مکه و مدینه در بر می گیرد.

قدیری ابیانه گفت : در حال حاضر رژیم صهیونیستی یک پادگان نظامی است و تنها یک کشور غصبی نیست.لذا ما اگر بخواهیم اتحاد جهان اسلام برقرار شود باید این غده سرطانی از منطقه برچیده شود.

وی تصریح کرد : اگر این رژیم نامشروع برچیده شود شکل گیری اتحاد جماهیر اسلامی و قطب بزرگ اسلامی به سرعت روبه تحقق خواهد رفت و این مسئله از همه جهات از جمله برای مسلمانان حائز اهمیت است لذا فلسطین نقطه کلیدی و محور مبارزات با رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی است.
مدیر تأسیس انجمن نخبگان جهان اسلام افزود : جالب است وقتی از اوباما می پرسند شما چرا به ایران حمله نمی کنید می گوید اگر ما به ایران حمله کنیم حزب الله اسرائیل را نابود خواهد کرد. یعنی آنقدر اسرائیل برای آنها اهمیت دارد که حمله و یا عدم حمله به آن در دخالت نظامی آمریکا و یا عدم دخالت تاثیرگذار است. در حقیقت امکان ضربه زدن به رژیم صهیونیستی یکی از موانع حمله به ایران است.

کارشناس مسائل استراتژیک گفت : علاوه براین اگر روزی موفق شویم رژیم صهیونیستی را از این منطقه برانیم که موفق هم خواهیم شد، آن وقت این حکومت های دست نشانده هم یکی پس از دیگری سقوط خواهند کرد و حکومت های مردمی سرکار خواهند آمد و زمینه شکل گیری یک قطب بزرگ اسلامی در جهان فراهم خواهد شد .لذا مسئله فلسطین برای همیشه برای ما نقطه عطف خواهد بود هم بخاطر اینکه آنها قصد سلطه بر سرزمین های دیگر را دارند و هم برای دفاع از حقوق خود فلسطینی ها و هم برای شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی.

۹۵/۰۸/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">