پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۴۰ ق.ظ

۰

Image result for ‫قدیری ابیانه‬‎گروه اجتماعی: همایش « ادواردو انیلی؛ ثروت و اعتقاد» صبح امروز، ۲۹ آبان‌ماه با سخنرانی محمد حسن قدیری ابیانه، مدیر تأسیس انجمن نخبگان جهان اسلام و عضو شورای بین‌الملل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و با حضور تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه سیستان وبلوچستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن( ایکنا) از سیستان وبلوچستان، همایش « ادواردو انیلی؛ ثروت و اعتقاد» صبح امروز، ۲۹ آبان‌ماه با سخنرانی محمد حسن قدیری ابیانه، مدیر تأسیس انجمن نخبگان جهان اسلام و عضو شورای بین‌الملل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و با حضور تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه سیستان وبلوچستان برگزار شد.

قدیری ابیانه در این همایش بیان کرد: ادواردو انیلی نتیجه ازدواج یک شاهزاده یهودی با رییس شرکت فیات و دارنده کارخانجات بهترین برند لباس ایتالیاست که از میان ثروت و اعتقاد، اعتقاد را انتخاب کرد.

وی اظهار کرد: ادواردو در سن ۲۰ سالگی مسلمان شد و بعدها نامش را به «مهدی» تغییر داد. اسلام آوردن او تا حدی برای دنیای غرب خطرناک بود که او را به شهادت رسانده و علت مرگش را خودکشی اعلام کردند.

عضو شورای بین‌الملل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی افزود: مهدی آنیلی پشت پرده‌ها را می‌دانست و به‌خوبی از توطئه‌های صاحبان صنایع در غرب برای فریب افکار عمومی آگاه بود، لذا مسلمان شدن او، یک تهدید بزرگ بود.

وی با اشاره به نحوه آشنایی‌اش با آنیلی، بیان کرد: وقتی سال 59 میزگرد تلویزیونی در ایتالیا با حضور نمایندگان امریکا و عراق برگزار شد، صحبت خود را با عنوان « به‌نام خداوند قوی‌تر از ناوهای آمریکا» آغاز کردم، آنیلی از این جمله خوشش آمد و این آغاز آشنایی ما بود.

قدیری ابیانه ادامه داد: این آشنایی منجر به شیعه شدن آنیلی، سفر او به ایران، دیدار با رهبر کبیر انقلاب و حضور در نماز جمعه تهران شد و همچنین پسر سلطان شراب ایتالیا نیز که از دوستان ادواردو بود مشرف به دین مبین اسلام شد.

محمد حسن قدیری ابیانه در سال‌های خدمت در سفارتخانه ایران در مکزیک با سخنرانی‌های روشنگرانه در مورد اسلام ۳۰۰ نفر را مسلمان کرده است.

 

۹۵/۰۸/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">