پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۲:۰۶ ق.ظ

۰

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به تمدید تحریم های ۱۰ ساله مجلس سنای آمریکا علیه کشورمان متذکر شد: چنین اتفاقی به طور یقین نقض صریح برجام است و این را هم باید بگویم که آقای روحانی برجام درخت سیب و گلابی نیست که منتظر محصولش باشیم بلکه علف هرز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از لنجانا، شامگاه دوشنبه نشست روشنگری با موضوع انقلابی گری در مسجد الزهرا(س) زرین شهر و با سخنرانی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه برگزار شد.

در این نشست قدیری ابیانه با اشاره به توطئه های جبهه استکبار برای نفوذ در کشورمان گفت: دشمنان ما به دنبال تسخیر اذهان عمومی ملت ایران برای پیشبرد اهداف خود هستند و با چنین روشی درصدد اند تا الگوی رفتاری مردم کشورمان را تغییر دهند.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا تاکید کرد: از کسانی که فکر می کنند به دنبال ارتباط با آمریکا و دوستی با آن، کشورمان گلستان می شود می پرسم، مگر قذافی و مرسی با آمریکا رابطه نداشتند پس چرا به چنین سرنوشتی دچار شدند؟!

وی با توجه به افشاگری های بی سابقه اسنودن در خصوص جنایات ایالت متحده آمریکا خاطرنشان کرد: اعترافات این افشاگر اسرار اطلاعاتی آمریکا نشان داد که ایالت متحده حتی به هم پیمانان خود هم رحم نکرده و به دنبال جاسوسی از این کشورها بوده است، بنابراین دوستی با چنین گرگی، کشور ایران را با تهدید بزرگی مواجه خواهد کرد.

این تحلیل گر مسائل سیاسی با بیان اینکه غرب نقطه قوت ما را به نقطه ضعف تبدیل کرده است یادآور شد: کشور ما دارای منابع زیر زمینی است و این ما هستیم که می توانیم بگوییم به غرب نفت می فروشیم یا خیر، اما باید عرض کنم از آنجایی که دولتمردان ما سیاست های اقتصادی وابسته به نفت را اولویت خود قرار داده اند، کار کشورمان به جایی رسیده است که غرب به ما می گوید، ما نفت شما را نمی خریم و به راحتی چنین موضوعی به نقطه ضعف کشور ما تبدیل شده است.

قدیری ابیانه تنها راه برون رفت از چنین نابه سامانی اقتصادی را اجرای کامل محورهای اقتصاد مقامتی در کشور دانست و اظهار کرد: سیاست های اقتصاد مقاومتی کشور را از هر گزندی مصون خواهد داشت و به طور یقین با اجرای چنین اقتصادی در ایران، تحریم های غرب کارایی خود را از دست خواهد داد.

قدیری ابیانه در ادامه با اشاره به تمدید تحریم های ۱۰ ساله مجلس سنای آمریکا علیه کشورمان متذکر شد: چنین اتفاقی به طور یقین نقض صریح برجام است و این را هم باید بگویم که آقای روحانی برجام درخت سیب و گلابی نیست که منتظر محصولش باشیم بلکه علف هرز است.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در پایان با بیان این مطلب که آمریکا حتی به جزئی ترین تعهداتش عمل نکرده است خاطرنشان کرد: جای بسی تامل دارد که با داشتن چنین کارنامه سیاهی از آمریکا انتظار حمایت تمام قد از این کشور را داریم.

۹۵/۰۹/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">