پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۴ ق.ظ

۰

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان، دکتر محمد حسن قدیری ابیانه در این نشست به موضوع فیش های نجومی و اختلاس 8 هزار میلیارد تومانی در صندوق فرهنگیان پرداخت و اظهار داشت: متاسفانه دولتمردان ما با فرافکنی در خصوص اختلاس های صورت گرفته به مسائلی حاشیه ای می پردازند که قابل قبول نمی باشد.

 وی افزود: در مسئله برجام نیز دولتمردان ما حالا که شکست خورده اند باز هم حاضر به عقب نشینی از مواضع خود نیستند و بر قضیه برجام تاکید دارند.

قدیری گفت: این در حالی است که طرف مقابل به هیچکدام از تعهدات خود عمل نکرده است و هیچ نوع پایبندی به برجام نیز در رفتار سیاستمداران غربی دیده نمی شود.

 قدیری ابیانه تصریح کرد: روحانی وقتی فکر می کرد که برجام به نتیجه رسیده است گفت تمام مسئولیت مذاکرات با خود اوست اما حالا که شکست خورده است از سخنان خود عقب نشینی می کند و دیگران را نیز همراه خود می داند.

 در ادامه وی به بررسی حقوق های نجومی پرداخت و گفت: دولت با بیان اینکه این حقوق های نجومی بازگردانده خواهد شد به دنبال سرپوش گذاشتن بر رفتار خود و اشتباهات خود می باشد در حالی که برخی از مدیران حقوق بگیری که مبلغ های کلانی را دریافت نموده اند اعلام کرده اند که هیچکدام از این مبالغ را باز نخواهند گرداند.

 

شنبه 20 آذر 1395 

 

۹۵/۰۹/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">