پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۴۴ ب.ظ

۰

http://www.khavarestan.ir/sites/default/files/fullimages/1395/09/21/DSCF9473.JPGسفیر سابق ایران در مکزکی و استرالیا با اشاره به اینکه اگر نتیجه برجام این بود که حتی همه تحریم ها نیز لغو می شد و وضعیت به قبل از تحریم ها بر می گشت باز مشکلات حل نمی شد، گفت: بدهی دولت به 540 هزار میلیارد تومان رسیده است و این به این معنا است که بیش از 8 سال درآمد نفتی را دولت پیش خور کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دانشجو پرس ظهر دیروز در جلسه جریان شناسی ایران معاصر در مدرسه تخصصی امیرالمومنین(ع)، گفت: در باورهای کلیساها تحریف‌های زیادی وارد شده است و حتی بر سر در کلیسا‌ها نوشته شده است که عقل و استدلال بزرگترین دشمن ایمان است در صورتی که اسلام می‌گوید یک ساعت تفکر بالاتر از 70 سال عبادت است.

قدیری ابیانه با بیان اینکه زمانی که می‌خواهیم تبلیغ کنیم باید مخاطب را بشناسیم، گفت: باید نهایت تلاش برای گسترش اسلام صورت گیرد و مطالعات به صورت ریشه‌ای باشد.

وی ادامه داد: اکنون برای تبلیغ نیاز به حضور در یک مکان نیست و از طریق ابزار روز زمینه تبلیغ فراهم شده است.

قدیری با بیان اینکه باید از هنر برای تبلیغ اسلام استفاده کنیم، گفت: هر یک پایگاه بسیج باید یک معاونت بین المللی تبلیغی داشته باشد. 
 
قدیری ابیانه با اشاره به اینکه اگر احادیثی را که ما در اختیار داریم در مسیحیت وجود داشت تاکنون دنیا را گرفته بودند، افزود: سوالات زیادی در اذهان مردم وجود دارد که باید پاسخ داده شود.

وی بیان کرد: می گویند کشور نفت خیزی هستیم و چرا در زمان آقای احمدی نژاد که درآمد کشور به اوج رسید مشکل وجود داشت.

قدیری با اشاره به اینکه این مشکلات را برخی به ناکارآمد بودن بخش‌های مختلف نسبت می‌دهند ، گفت: با تصورات نادرست اقشار و قومیت‌های مختلف در کشور فکر می‌کنند که حقشان خورده شده است.

قدیری ابیانه ادامه داد: در سال 91 درآمد نفت کشور 61 هزار میلیارد تومان در بودجه مصوب پیش بینی شده بود که اگر بر فرض این رقم را بر تعداد جمعیت و 12 ماه تقسیم کنیم به هر نفر ماهیانه 67 هزار تومان می رسد در حالی که مردم از این درآمد مبالغ چند میلیونی را در ذهن دارند.

وی با بیان اینکه نتیجه این تصورات بی اعتمادی است و زمانی که اتفاقی مانند اختلاس نیز رخ دهد به این موضوعات دامن زده می‌شود، گفت: این تصورات کم کم زمینه نارضایتی و تعارضات را ایجاد می‌کند و باید این توهم ها را رفع کنیم.

قدیری خاطرنشان کرد: باورها در ایران بر این است که حکومت باید نیازهای مردم را برآورده کند و همه مطالبه گر و متقاضی شده است و این موضوع که بنشینیم و حکومت نیازهای ما را برطرف کند عامل تنبلی اجتماعی در کشور شده است.

قدیری ابیانه با اشاره به اینکه وجود نفت، گاز و معادن جای کار و تلاش را نمی‌گیرد، گفت: بدهی دولت به 540 هزار میلیارد تومان رسیده است و این به این معنا است که بیش از 8 سال درآمد نفتی را دولت پیش خور کرده است.

وی با این سوال که دولتی که این میزان بدهی را دارد چگونه فیش نجومی می دهد ؟ گفت: بدتر از این موضوع این است که دریافت کنندگان فیش های نجومی را ذخیره نظام عنوان می کنند.

وی ادامه داد: مجلس گذشته تصویب کرد که 30 درصد از یارانه بگیران که دارای وضعیت مناسب تری هستند حذف شوند و این یارانه‌ها برای اشتغال افراد نیازمند تخصیص یابد اما دولت تمام تلاش خود راگذاشته تا این اقدام صورت نگیرد.

قدیری ابیانه افزود: اگر نتیجه برجام این بود که حتی همه تحریم ها نیز لغو می شد و وضعیت به قبل از تحریم ها بر می گشت باز مشکلات حل نمی شد.

وی اضافه کرد: طبق آمار کارمفید کارمندان در ادارات دولتی ایران 22 دقیقه در روز است و این نشان می‌دهد که با این وضع اقتصاد پیش نمی رود و باید کار و تلاش داشته باشیم.

۹۵/۰۹/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">