پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۴۱ ق.ظ

۲

خبرگزاری فارس: تشدید تحریم‌ها علیه کشور حساب‌ شده بود/ تفاوت سیب‌زمینی‌های انتخاباتی احمدی‌نژاد و روحانی

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: تشدید تحریم‌ها علیه ایران حساب‌ شده و سفارش‌ شده بود، چراکه عده‌ای می‌خواستند بگویند تحریم‌ها حاصل نگرش دولت احمدی‌نژاد است، پس به ما رأی بدهید.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدحسن قدیری‌ابیانه امشب در «فتنه‌های دیروز، فتنه‌های امروز» که توسط بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد برگزار شد، اظهار داشت: این جلسات برای اظهارنظر و شنیدن است و همه ما طبق حکم اسلامی موظفیم که حق را بشنویم و به حق هم شهادت بدهیم؛ هر چند از فرد محق خوشمان نیاید.

وی با اشاره به اینکه در سال 84 وقتی احمدی‌نژاد رأی آورد، برادر رئیس دولت اصلاحات با سفیر آلمان ملاقات کرد و خواستار تشدید تحریم‌ها شد که البته اقدام صورت گرفته در راستای شنود مکالمه وی با سفیر آلمان از سوی وی غیراخلاقی خوانده شد، افزود: مهدی هاشمی نیز با پول بیت‌المال در لندن هم حقوق می‌گرفت و هم درس می‌خواند و همواره به دنبال این بود که با آمریکایی‌ها صحبت کند، چراکه درخواست تشدید تحریم‌ها را داشت.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به اینکه مایکل لدین تئوریسین انقلاب‌های رنگی مطرح کرد که جنبش سبز از ما خواستند که تحریم‌ها را تشدید کنیم، خاطرنشان کرد: اینها تمام تلاششان این است که تحریم‌ها را گردن دولت قبل بیندازند، در حالی که خودشان درخواست تشدید تحریم‌ها ا داشتند و حتی توسط یکبار خواستار حمله نظامی به ایران شدند.

قدیری ابیانه عنوان کرد: اینها می‌خواهند بگویند چون احمدی‌نژاد از هولوکاست صحبت کرد، تحریم‌ها تشدید شد، اما باید پرسید پس آقای روحانی و ظریف چه گفتند که تحریم‌ها همچنان باقی‌ ماند و تمدید شد، مگر آنها برجام را امضا نکردند؟

وی با تأکید بر اینکه من طرفدار احمدی‌نژاد نیستم و معتقدم اگر رهبری او را از شرکت در انتخابات منع نمی‌کرد، شورای نگهبان حتماً او را رد صلاحیت می‌کرد، همانطور که معتقدم باید روحانی را رد صلاحیت می‌کرد، افزود: اما واقعیت‌ها را باید گفت تا مردم بدانند و آگاه باشند.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با طرح این سؤال که چرا رضا خاتمی و مهدی هاشمی خواستار تشدید تحریم‌ها بودند، بیان کرد: اینها می‌خواستند مشکلات مردم در معیشت آنها بیشتر شود تا بگویند عامل تحریم‌ها و مشکلات شما این دولت است و اگر می‌خواهید از این وضعیت رهایی پیدا کنید به ما رأی دهید.

وی تصریح کرد: روحانی گفت که 100 روزه مشکلات اقتصادی مردم را حل می‌کنم و مردم نیز او را انتخاب کردند؛ در واقع فتنه 88 در روز 9 دی جمع شد، اما تمام نشد و عده‌ای آب را گل‌آلود کردند و روحانی را روی کار آوردند.

قدیری ابیانه یادآور شد: اینها صلاحیت اداره کشور را ندارند و انتصاب‌هایشان اینگونه است که اگر کسی در برابر فتنه و فتنه‌گران موضع بگیرد، منصوب نخواهد شد و به همین دلیل است که اگر نهادی بخواهد برنامه‌ای برای افشاگری فتنه برگزار کند، از آن جلوگیری می‌کنند.

وی ادامه داد: کسانی‌ که در نظام مسؤولیت داشتند و ساکتین فتنه بودند، تازه بعد از 9 دی و زمانی که مردم قاطعانه موضع گرفتند، مواضع خود را اعلام کردند که دیگر دیر بود.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به اینکه مدام تأکید می‌شود که علیه فتنه سخنرانی نکن، مگر اینکه یک نفر از موافقان فتنه نیز باشد تا بتوانید مناظره کنید، افزود: پس در مورد شاه خائن هم صحبت نکنیم، مگر اینکه نماینده او نیز حضور داشته باشد.

قدیری ابیانه در مورد فتنه 88 و اتفاقاتی که سبب بروز اغتشاشات شد،‌ بیان کرد: هنوز شمارش آرا شروع نشده بود که موسوی کنفرانس گذاشت و اعلام کرد که آرای من بیشتر از احمدی‌نژاد است و موسوی قرار بود این را بگوید، چراکه این موضوع از روش های انقلاب‌های رنگی است.

وی خاطرنشان کرد: موسوی در این زمینه اتفاقاً دچار توهم نشده بود و می‌دانست که امکان تقلب در انتخابات در این حجم وجود ندارد و این ادعا یعنی مردم‌سالاری، کشک و این افراد قانون و مردم‌سالاری را فقط وقتی می‌خواهند که نظر خودشان از صندوق بیرون بیاید.

وی یادآور شد: آنها  برای تقلب در انتخابات، هیچ موردی بیان نکردند، در حالی که برای نخستین بار آمار انتخابات و آرای تک تک صندوق‌ها توسط وزارت کشور در اینترنت گذاشته شد.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا ادامه داد: موسوی می‌گفت اگر آرا بازشماری هم بشود و من رأی نیاورم، باز هم انتخابات باید تجدید شود، اما باید به او گفت که مگر تو که هستی؟ پس قانون و نهادهای انتخاباتی و نظارتی چه کاره هستند؟

قدیری ابیانه با اشاره به اینکه تاج‌زاده نیز در زندان با دوستانش گعده گرفته بود و نمی‌دانست که دارد فیلمبرداری می‌شود، خاطرنشان کرد: تاج‌زاده گفته، «اگر تقلب شده باشد، نهایتاً یک میلیون خواهد بود، اما 11 میلیون امکان‌پذیر نیست»، پس چرا اینها را به عموم مردم نمی‌گویید.

وی همچنین با اشاره به طرح موضوع انتخابات مهندسی‌ شده از سوی فتنه‌گران در مورد انتخابات سال 88 اظهار داشت: گفتند که احمدی‌نژاد در روستاها سیب‌زمینی رایگان توزیع کرده، به همین دلیل رأی آورده، در حالی که سال گذشته 20 هزار تن سیب‌زمینی در استان فارس به جای توزیع رایگان، دفن شد و امسال نیز می‌خواهند در آستانه انتخابات سیب‌زمینی اضافه را توزیع کنند.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در پایان تصریح کرد: سیب‌زمینی احمدی‌نژاد انتخاباتی بود، اما سیب‌زمینی شما انتخاباتی نیست؟ سهام عدالت احمدی‌نژاد انتخاباتی بود، اما سهام عدالتی که بعد از چهار سال می‌خواهید در آستانه انتخابات بپردازید، انتخاباتی نیست؟

۹۵/۱۰/۱۲

نظرات  (۲)

۱۴ دی ۹۵ ، ۱۴:۰۲ رزا از آلمانو
سلام ، در عمرم کسی به صراحت لهجه ی شما در بیان مطالب  و نکته سنج تر از شما در پاسخ به نظرها و عقاید ندیده بودم . این زک هنر است . سخنوری و تحلیل موشکافانه کار هر کسی نیست . موفق باشید 
۱۳ دی ۹۵ ، ۱۶:۲۶ مهدی فتوحی بافقی
با سلام
باتشکر وخسته نباشید اما درخصوص اقای احمدی نژادکمی بی انصافی است که رد صلاحیت بشود ایشان شور انقلابی را به جامعه برگرداندایشان توسط رهبر به عنوان یک مومن خطاب قرار گرفت تادرانتخابات شرکت نکند ودر 6 سال اول ریاست جمهوری واقعا پرتلاش بود لطفا نظرتان را بفرستید بخصوص درمورد چراعدم صلاحیت ایشان؟
پاسخ:
سلام
خودتان م یگویید 6 سال اول خوب عمل کرد.
به خاطر عملکرد دو سال آخرش باید رد صلاحیت شود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">