پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۵۶ ب.ظ

۰

مصاحبه روحانی در دفاع از برجام تلخند سیاسی بود/ رییس جمهور شادی مردم را در اجرای کنسرت‌های یکصد هزارتومانی می‌بیند
سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: سخنان روحانی یک تلخند است؛ می گوید برجام موفق بوده در حالیکه شکست ایران در برجام کاملا مشخص است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا و کارشناس مسائل استراتژیک در گفت و گو با «صبح توس»، به مصاحبه تلویزیونی روحانی اشاره کرد و این سخنان را یک تلخند عنوان کرد و اظهار داشت: مطابق با تفسیر آقای روحانی برجام موفق بوده در حالیکه شکست ایران در برجام بر اهل تحلیل مشخص است.

رییس جمهور برای اینکه مردم متوجه شکست برجام نشوند؛ صالحی و ظریف را توبیخ کرد

وی سخنرانی رییس جمهور را ترجیح منافع حزبی و جناحی بر منافع ملی عنوان کرد و افزود: وقتی آقای صالحی و ظریف اذعان می کنند که اشتباه کرده اند و فریب خورده اند رئیس جمهور آنان را توبیخ می کند؛ زیرا از نظر روحانی مردم نباید از شکست برجام چیزی بدانند، به خصوص در آستانه انتخابات.

قدیری ادامه داد: دولت حتی نمی تواند حقوق آقای بعیدی نژاد سفیر ایران در لندن و عضو ارشد تیم مذاکره کننده را از طریق بانک حواله کند.

رییس جمهور شادی مردم را در اجرای کنسرت هایی که قیمت بلیطش یکصد هزارتومان است می بیند

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا بیان کرد: رییس جمهور از شادی مردم صحبت می کند که امر درستی است؛ اما وی شادی را در اجرای کنسرت در قم و مشهد می بیند؛ کنسرت هایی که بلیط شرکت در آن ۱۰۰ هزار تومان است.

زمینه اشتغال و ازدواج جوانان را فراهم کنید تا شاد شوند

وی اضافه کرد: این در حالی است که اگر می خواهیم مردم و جوانانمان شاد باشند باید از طریق ایجاد اشتغال برایشان شغل ایجاد کنیم تا بتوانند ازدواج کنند و جشن ازدواجشان بزرگترین شادی برایشان است.

کارشناس مسائل استراتژیک با بیان اینکه روحانی از تبدیل کارتون خواب ها به قبرخواب ها ابراز تاسف می کند؛ تصریح کرد: ایشان به عنوان رییس جمهور باید مشکل کارتن خوابی را حل می کرد اما اوج تدبیر دولت تدبیر و امید پیشنهادی بود که برای عقیم کردن قبرخواب ها عنوان کردند.

قدیری با اشاره به اینکه روحانی در حقوق شهروندی از حق آزادی صحبت می کند، حال آنکه در دانشگاه ها جلوی نقد برجام را می گیرند، خاطرنشان کرد: چندی پیش در دانشگاه فرهنگیان یزد پوسترهای نقد برجام را جمع آوردی کرده و گفتند نباید به امید مردم لطمه وارد کرد.

مانع سخنرانی بنده در دانشگاه یزد شدند/ گفتند اگر می خواهید از فتنه سخن بگویید طرفداران فتنه هم باید باشند تا از خود دفاع کنند

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا یادآور شد: در همان دانشگاه یزد مانع سخنرانی بنده شدند و می گفتند اگر می خواهید از فتنه و ۹ دی صحبت کنید طرفداران فتنه هم باید بیایند و از خود دفاع کنند.

لغو سخنرانی حامیان فتنه موجب شرمندگی رییس جمهور می شود اما مخالفان فتنه نباید سخن بگویند

وی بیان کرد: لغو سخنرانی کسی که از فتنه حمایت میکند باعث شرمندگی رییس جمهور می شود اما سخنرانی کسانی که فتنه گران را رسوا کرده و از حضور خودجوش مردم در ۹ دی تمجید می کنند باید لغو شد.

قدیری با بیان اینکه رییس جمهور در انتخابات سال ۹۶ حتما رقبایی خواهد داشت، تصریح کرد: قطعا آنها از فرصت های تبلیغاتی مثل مصاحبه تبلیغاتی دیروز روحانی و یا سخنرانی ایشان در رابطه با حقوق شهروندی بی بهره است.

کارشناس مسائل استراتزیک یادآور شد: این رانتی است که رییس جمهور قانونا از آن بهره مند است و اگر دولت نتوانسته از ظرفیت کشور و ملتمان استفاده کند اما به خوبی توانسته از ظرفیت رسانه های گروهی برای تبلیغات بهره ببرد.

۹۵/۱۰/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">