پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۱۹ ب.ظ

۰

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با بیان این که جمهوری اسلامی ایران بزرگترین مانع مستکبران جهان است، گفت: تسلط بر نفت ایران و کل خاورمیانه، یکی از اهداف دشمنان نظام اسلامی است.

به گزارش ایسنا- منطقه یزد،"محمدحسن قدیری‌ابیانه" در نشست هم‌اندیشی اساتید با موضوع «فتنه و تحریم‌ها» در دانشگاه یزد برگزار شد، ضمن تشریح وضعیت اقتصادی قدرت‌های جهانی،‌ اظهار کرد: این قدرت‌ها گرفتار بدهی‌های سرسام آور و در نتیجه افول قدرت هستند.

وی با بیان این که ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران هدف میانی مستکبران است، افزود: آنها برای حفظ قدرت و اعتبار خود قصد دارند منابع طبیعی سایر کشورها را تصاحب کنند.

قدیری‌ابیانه، تسلط بر نفت ایران و کل خاورمیانه را یکی از اهداف دشمنان نظام اسلامی دانست و بیان کرد: مهمترین مانع برای رسیدن به این هدف نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری است.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در پایان با بیان این که بعد از شکست فتنه، به در خواست عوامل فتنه گر و نفوذی وضع تحریم و فشار علیه مردم ایران تشدید شده است، خاطر نشان کرد: گروه‌های مخالف انقلاب تمام توان سیاسی، اقتصادی و اطلاعاتی خود را به کار بسته تا این نظام را از سر راه بردارند که در این راستا اقدامات زیادی نظیر فتنه 88 را انجام دادند.

۹۵/۱۰/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">