پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۲۲ ق.ظ

۰

کارشناس مسائل سیاسی گفت: دولت ورود قوه قضائیه به مفاسد و فیش‌های نجومی و رانت خواری ها را به ضرر خود ارزیابی می‌‎کند و تا انتخابات به دنبال حاشیه سازی است.
دولت باید طی این ماه ها به پاسخ گویی عملکرد خود بپردازد اما ظاهرا بنا دارد با حاشیه سازی موضوع پاسخ گویی را به فراموشی بسپارد.

محمدحسن قدیری ابیانه، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهارکرد: در آستانه انتخابات 96 هستیم و دولت آقای روحانی مایل است مجددا در انتخابات برنده شود به همین خاطر نیز به جای پذیرش مسئولیت اعمال خویش و تلاش برای جبران ناکامی‌ها، تلاش می کند مشکلات را فرافکنی کند.

وی افزود: متاسفانه دولت برای مبارزه با فساد و فیش‌های نجومی اقدامی انجام نداده و نخواهد داد.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: دولت ورود قوه قضائیه به مفاسد و فیش‌های نجومی و رانت خواری ها را به ضرر خود ارزیابی می‌‎کند.

قدیری ابیانه تصریح کرد: قوه قضائیه مصمم است با نصب العین قرار دادن دستوران مقام معظم رهبری، نسبت به پیگیری فیش‌های نجومی و مفاسد اقدام کند که همین موضوع باعث شده است دولت و طرفداران او و نیروهای ضد انقلاب، قوه قضائیه را مورد هجوم تبلیغات قرار دهند و دستورالعمل صادره به عناصر ضد انقلاب و سایت هایشان تخریب قوه قضائیه است.

 وی تاکید کرد: قوه قضائیه موظف است به وظایف خویش عمل کند و نمی تواند تبلیغات قوه مجریه را بدون پاسخ بگذارد و باید افکار عمومی در مورد مشکلات موجود مطلع و توجیه کند.

 کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: اگر قوه مجریه و رئیس جمهور به وظایف خود عمل می کرد نیازی به فرافکنی احساس نمی کرد اما ظاهرا باید توجهات را از شکست برجام به جای دیگری متمرکز سازد.

 قدیری ابیانه با تاکید بر این‌که ریشه اختلاف سران قوا در سیاست‌ها و عملکردهای قوه مجریه است، اظهارکرد: متاسفانه باید گفت دولت این روش را تا انتخابات ادامه خواهد داد تا در امواج طوفانی نارضایتی مردم از دولت راه نجاتی برای پاسخ گویی به مردم در مورد عملکردشان پیدا کند.

 وی یادآورشد: دولت باید طی این ماه ها به پاسخ گویی عملکرد خود بپردازد اما ظاهرا بنا دارد با حاشیه سازی موضوع پاسخ گویی را به فراموشی بسپارد.

۹۵/۱۰/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">