پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۴۶ ب.ظ

۰

محمدحسن قدیری ابیانه، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار خاورستان، گفت: اینکه برخی از مقامات ایران گفتند پرونده برجام قابل بازکردن نیست منظور این است که اینکه اگر آمریکا بخواهد برجام را تغییر بدهد و امتیازات بیشتری بگیرد این ممکن نیست و ما نمی پذیریم.

 وی افزود: اینکه آمریکایی ها باید به تعهدات خودشان عمل کنند موضوعی است که باید دنبال کنیم و دنبال کردن آن هم بی نتیجه خواهد ماند چون ما هیچ ضمانت اجرایی در برجام نگرفته ایم؛ همه امتیازات را پیشاپیش دادیم و زمانی که همه چی را داده ایم آنها چرا باید به تعهدات خود عمل کنند؟

این کارشناس سیاسی بیان کرد: اگر ثابت کنیم آمریکا خلاف وعده عمل کرده و ما اعتراض کنیم نتیجه این خواهد شد که تحریم هایی که در شورای امنیت معلق شده بود دوباره برگردد.

قدیری ابیانه تصریح کرد: تعجب اینجا است که چرا هیات ایرانی پای چنین تعهدی را امضا کرده است؟!

وی خاطرنشان کرد: آمریکا قطعا چه در دولت اوباما، ترامپ یا هر رئیس جمهور دیگری دست از دشمنی با ملت ما بر نخواهد داشت به خاطر اینکه منافع حیاتی اما نامشروع آنها با منافع حیاتی و مشروع ما در تضاد است.

کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: تمدید قانوان داماتو یا ایسا، تمدید تحریم ها از سوی اوباما، تلاش برای تشدید تحریم ها، نشان از دشمنی آمریکا با ایران دارد.

قدیری ابیانه بیان کرد: اگر حتی اوباما باقی می ماند تا زمانی که احساس کنند تحریم ها بر ایران اثر گذار است تحریم ها را تشدید خواهند کرد؛ هر تعهدی که ایران بپذیرد و هر چقدر از منافع کشورمان عدول بکنیم؛ آنها دشمنی شان را با ما ادامه می دهند مگر اینکه احساس کنند تحریم ها بر کشور ما اثر ندارد یا اثر معکوس دارد که این هم در صورتی محقق می شود که ما به اقتصاد مقاومتی عمل بکنیم.

وی گفت: این دولت اهل عمل به اقتصاد مقاومتی نیست و در این مدت کار اساسی در این زمینه انجام نداده است از این به بعد هم انجام نخواهد داد و تمام هم و غم خود را در تبلیغات انتخاباتی گذاشته است.

وی تصریح کرد: دولت حتی دست به کارهای تحقیرآمیزی مانند استقبال باشکوه از ورود هواپیمای ایرباس می زند طوری که انگار برای اولین بار است یک هواپیمایی در ایران به زمین می نشیند؛ تمام این ها حرکات تبلیغاتی است برای اینکه یک دستاوردی برای برجام ارائه بدهند.

۹۵/۱۰/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">