پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۵، ۰۲:۵۶ ب.ظ

۰

به گزارش  شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان  محمد حسن قدیری ابیانه در گفت و گو با خبرنگار  بوتیا نیوز  در واکنش به اقدام اوباما در تمدید «فرمان اجرایی برقراری وضعیت اضطراری ملی در مورد ایران»  اظهار کرد: با توجه به ماهیت آمریکا و عمق دشمنی های آن ها با ایران این اقدام و سایر اقدامات اوباما به هیچ وجه تعجب برانگیز نیست.

فرق بین جمهوری خواه و دموکرات در دشمنی با ملت ایران نیست، تفاوت در روش هاست

کارشناس عالی مسائل استراتژیک افزود: آمریکا اصولا با ایران در تضاد منافع حیاتی قرار دارد، آمریکا منافعی را در حوزه خلیج فارس برای خود حیاتی قلمداد می کند که این منافع نامشروع هستند و با منافع حیاتی ملت ایران در تضاد می باشد.

قدیری ابیانه با بیان اینکه منافع نامشروع آمریکا با کنار رفتن اوباما و آمدن شخص دیگری تغییر نمی کند، عنوان کرد: لازمه این تضادِ منافع؛ دشمنی است، مثلا ما معتقدیم که نفت ایران به مردم ایران تعلق دارد و باید ملت ما از منافع آن بهر ببرند اما آمریکایی مععتقدند که نفت ایران و سایر کشورها باید به تصاحب آمریکایی ها در آید.

وی ادامه داد: آن ها معتقدند که ملت های منطقه باید مطیع آمریکا باشند و ما معتقدیم که حق حاکمیت متعلق به ملت های آن کشورهاست و آمریکا فقط می تواند در مرزهای خود حکومت کند؛ آن ها حامی رژیم صهیونیستی هستند و می خواهند از نیل تا فرات را حاکم باشند که حتی شامل مکه و مدینه نیز می شود ولی ما معتقدیم فلسطین به فلسطینی ها تعلق دارد اعم از مسلمان، مسیحی و یهودی.

سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک تصریح کرد: لذا چه دموکرات و چه جمهوری خواه هر دو سلطه طلب هستند و حقوق ملت ها را نادیده می گیرند و برای رسیدن به خواسته های نامشروع و ناحقشان حاضرند دست به هر جنایتی بزنند.

خلف وعده کردن برای آمریکایی که برای رسیدن به اهدافش دست به هر جنایتی می زند کار عجیبی نیست

قدیری ابیانه گفت: از نظر آمریکا، فلسطینی، عراقی، لبنانی، سوری، بحرینی و یمنی از حق آزادی و حق حاکمیت برخوردار نیستند و کشتن آن ها بلا مانع است در حالی که ما معتقدیم این ملت ها انسان و مسلمان هستند و نباید قتل عام شوند.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها خود را نژاد برتر می دانند، خاطر نشان کرد: ما در اسلام به برتری نژادی اعتقادی نداریم در حالی که آمریکایی ها ظلم کردن را حق خود می دانند ولی ما می گوئیم حق ندارند ظلم کنند و ما هم حق نداریم ظلم را بپذیریم.

این کارشناس مسائل استراتژیک با طرح سوالی مبنی بر اینکه چرا اوباما نباید تحریم ها را تمدید کند، تشریح کرد: فرق بین اوباما و کلینتون و ترامپ در دشمنی با ملت ایران نیست، اگر تفاوتی باشد در این است که آن ها کدام مسیر را برای ضربه زدن به ملت ایران کاراتر می دانند لذا آمریکایی که حاضر است برای رسیدن به منافعش هر چند نامشروع دست به هر جنایتی بزند آیا خلف وعده کردن کار دشواری برای آن هاست.

چرا دولت برجامی را امضا کرد که جای هیچ دفاعی برای ایران نگذاشته است

قدیری ابیانه به ناتوانی دولت ایران در برخورد با آمریکایی ها به دلیل بدعهدی هایشان اشاره کرد و افزود: دولت ایران که فریب آمریکا را خورد و برجامی را امضا کرد که به قول بزرگان آمریکا دارایی استراتژیک آمریکاست، چه کار می تواند بکند؟

وی در ادامه عنوان کرد: وقتی در برجام آمده است که مثلا ایران از آمریکا شکایت کند و مشخص شود که آمریکا نقض عهد کرده است نتیجه اش بازگشت همه تحریم های سازمان ملل خواهد بود چرا و به کجا شکایت برد؟ سوال این است که چرا برجامی را امضا کردند که اگر یکی از اعضا نقض عهد کند نتیجه اش تحریم علیه ایران خواهد بود؟

دولت می داند که با برجام کلاه گشادی بر سر ملت ایران رفت

کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: دولت می داند و فهمیده است که با برجام کلاه گشادی بر سر ملت ایران رفت، فقط می خواهد این چند ماه مانده به انتخابات را طوری اداره کند که این شکست ها برای مردم مشخص نشود و تظاهر به پیروزی برجام را تا زمان انتخابات ادامه دهد.

قدیری ابیانه با اشاره به استقبال بی نظیر دولت از هواپیمای ایرباس؛ خاطر نشان کرد: در این نزدیک به ۴ سال تمام  تلاش دولت بر برجام بوده که آن هم به شکست انجامید و در باقی مدت نیز بالاترین و مهم ترین هدفش انتخابات سال ۹۶ است لذا رئیس محترم جمهور از اولاند می خواهد که هواپیمای ایرباس را قبل از انتخابات به ایران بفرستد که اولاند هم به قول خود وفا کرد.

روحانی  باید به صورت علنی به اشتباه خود اعتراف کند

وی تصریح کرد:دولت هم در استقبال از هواپیمای ایرباس سنگ تمام گذاشت،گویی این اولین بار است که یک هواپیما در خاک ایران بر زمین می نشیند، این نوع استقبال در ذات خویش تحقیر ملت ایران است ولی هدفی جز تبلیغات ندارد.

این کارشناس مسائل استراتژیک عنوان کرد: روحانی هم مانند ظریف باید اعلام کند که اشتباه کرده است که به امریکا اعتماد کرده و بپذیرد که فریب امریکا را خورده و عملکردش به زیان ملت ایران تمام شد.

قدیری ابیانه در پایان بیان کرد: این اعتراف نباید فقط در جلسات در بسته بیان شود بلکه باید به طور علنی و عام به اشتباه خود و خلف وعده آمریکا و دشمن ناشناسی خود اعتراف کند چرا که اعتراف به خطا بهترین و بالاترین خدمتی است که دولت می تواند به مردم بکند اما هیچکدام از این ها را عمل نخواهد کرد.

۲۵ دی ۱۳۹۵

۹۵/۱۰/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">