پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۳۶ ق.ظ

۱

اگر مردم با میکروسکوپ، سیاست‌های دولت را بررسی کنند از آنچه می‌بینند وحشت می‌کنند

قدیری ابیانه کارشناس مسائل سیاسی گفت: دولتی که کشور را به بدهی 700 هزار میلیارد تومانی رسانده یعنی به ازای هر خانواده چهار نفره ایرانی 35 میلیون تومان بدهی به بار آورده همه این‌ها این گونه تداعی می کند که گویی دولت می خواهد ایران را به فروپاشی بکشاند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن قدیری ابیانه، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خاورستان، به سخنان رئیس جمهور در خصوص رشد اقتصادی و خروج از رکود اشاره کرد و گفت: یا آقای روحانی دچار توهمات شده است یا مردم را متوهم می پندارد.

 وی افزود: اینکه رئیس جمهور گفته اند "رشد ایران در دنیا بی سابقه است؛ اشتغال زایی در این دولت از همه جهان بیشتر است، همه تحریم ها یک سال پیش لغو شده است"؛ همه این شعارهایی که آقای روحانی در کنفرانس مطبوعاتی‌اش سر داده است؛ توهین و تحقیر مخاطب است و نشان از بروز مشکلاتی در ایشان دارد.

 کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: اگر سرکار گذاشتن مردم را اشتغال زایی می داند این بحث دیگری است چراکه رئیس جمهور با دادن چنین آمارهایی به دنبال سرکار گذاشتن مردم است که با ایجاد اشتغال متفاوت است.

 قدیری ابیانه تاکید کرد: مردم فریب این اظهارات را نمی خورند بلکه از بیان این گونه اظهاراتی متعجب می شوند.

 وی اظهارکرد: رئیس جمهور چندی پیش اعلام کرد که از رکود عبور کرده ایم در حالی که چهار وزیر وی اعلام کرده بودند که در ورود از رکود به بحران هستیم؛ اکنون نیز ایشان چنین شعارهایی داده و گفته اند مردم باید با جیب خود تغییرات را احساس کنند منتها ظاهرا از وزرا تعهد گرفته است دیگر از آن نامه ها ننویسند.

 کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: مردم با گوشت، پوست و عقل خود بی اساس بودن شعارهای رئیس جمهور را لمس می کنند.

 قدیری ابیانه با تاکید بر اینکه مواضع رئیس جمهور توهین به شعور مردم است، گفت: ادبیات رئیس جمهور با مردم و منتقدین ادبیاتی دور از شان یک رئیس جمهور یا یک روحانی و حقوق دان است.

 وی تصریح کرد: اگر مردم با میکروسکوپ، سیاست‌های دولت را مورد بررسی قرار بدهند از آنچه می بینند وحشت می کنند.

 وی گفت: دولتی که صاحبان فیش های نجومی را ذخیره های نظام می داند؛ اختلاس 12 هزار میلیارد تومانی صندوق ذخیره فرهنگیان را وام معوقه می داند، فتنه گران را در مناصب حساس می گمارد، از عاشورا درس مذاکره با دشمن می گیرد، آمریکا را کدخدا و کدخدا را مهم تر از خدا بر می شمارد، برای ورود یک هواپیمای استیجاری جشن و سرور برپا می کند گویی ایران از عصر شتر سواری برای اولین بار وارد عصر هواپیما سواری شده است، دولتی که با صراحت مسئولین ستاد انتخابات را در سراسر کشور عملا به روسای ستاد انتخاباتی خویش بدل می سازد، دولتی که کشور را به بدهی 700 هزار میلیارد تومانی رسانده یعنی به ازای هر خانواده چهار نفره ایرانی 35 میلیون تومان بدهی به بار آورده همه این‌ها این گونه تداعی می کند که گویی دولت می خواهد ایران را به فروپاشی بکشاند.

 قدیری ابیانه بیان کرد: باید آرزو کرد هر چه زودتر پایان این دولت فرا برسد و دولتی راستگو و درست کردار بر سر کار آید.

۹۵/۱۱/۰۱

نظرات  (۱)

۰۱ بهمن ۹۵ ، ۱۰:۳۲ فرزند شهید
گرفتاری ایران از افرادی مثل شماست .ناراخت نشید ما جاسوس و وطن فروش نیستیم فقط منتقد کسی هستیم که کوره .کور نیستی ؟خوب در حادثه اتش سوزی دیدی که انسان همواره نیازمند کمک بشر دیگریست اما شما یک متر ریش داعشی می زاری و ندید می گیری واقعیات را .
پاسخ:
شما قطعا جاسوس و وطن فروش هستید. تردید ندارم. مزد می گیرید کامنت بگذارید. یکی از مسئولیتهای اصلی شما پیگیری اخبار و مطالب بنده هست. مسئولیت شما از مطالبی که با نام های مختلف ارسال می کنید مشخص هست. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">