پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۳۶ ب.ظ

۰

کارشناس عالی سیاسی گفت: موضوع آشتی ملی موضوعیت ندارد چرا که ملت با هم مشکلی ندارند، لذا هدف از طرح این مسئله التماس برای ورود به حاکمیت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن قدیری‌ابیانه، کارشناس عالی سیاسی در گفتگو با خبر فریمان در خصوص موضوع آشتی ملی که برخی حامیان فتنه آن را مطرح می‌کنند، اظهارکرد: چنین چیزی موضوعیت ندارد چرا که ملت با هم مشکلی ندارند و این انسجام و وحدت ملی را در راهپیمایی 22 بهمن به نمایش‌گذاشتند، اما از آنجا این افراد مزه مسئول‌بودن را چشیده‌اند، می‌خواهند برگردند لذا هدف از طرح این مسئله، التماس برای ورود به حاکمیت است.


قدیری‌ابیانه تصریح‌کرد: این افراد باید بدانند اگر توبه هم بکنند و به فریب مردم و خیانت به کشور اعتراف‌کنند، باز هم نمی‌توانند در مسئولیت‌های حساس حضور داشته‌باشند چرا که در سر بزنگاه دوباره خیانت می‌کنند و همچون برخی مقامات عراقی که موصل را تحویل داعش دادند، به منافع ملی کشور آسیب می‌رسانند.


قدیری با بیان این‌که حامیان فتنه به انقلاب، اسلام و ملت خیانت‌کردند، خاطرنشان‌کرد: این افراد روزی در این نظام مسئولیت‌های مهمی داشتند و یقین‌داشتند که امکان تقلب در انتخابات وجود ندارد و چنین امری هم اتفاق نیفتاده و بعدا به این موضوع هم اعتراف کردند، اما باز هم بر تقلب در انتخابات تاکید و از موسوی و جریان فتنه حمایت‌کردند.


وی یادآورشد: عوامل و طرفداران فتنه با فرستادن پیام‌هایی برای دولت‌های غربی خواستار تشدید تحریم‌ها علیه نظام اسلامی شدند که بعد از مدت کوتاهی شاهد تشدید تحریم‌های غرب علیه ایران بودیم و از این طریق به کشور لطمه وارد‌کردند؛ همچنان‌که یکی از روزنامه‌های غربی اخیرا اعتراف‌کرد که فتنه سال 88 باعث‌شد، غربی که تصمیم‌داشت در مقابل صلابت و استقامت ایران عقب‌نشینی کند، جلوتر آمد و دشمن را امیدوارکرد که از ابزار تحریم‌ می‌تواند بهره‌ببرد.


کارشناس عالی سیاسی هدف فتنه‌گران از تشویق غرب برای تشدید تحریم‌ها را بدتر شدن امور معیشتی، بهداشتی، درمانی و اقتصادی مردم بیان‌کرد و افزود: آنان با انجام تبلیغات و حمایت بیگانگان قصد‌داشتند اصولگرایان را مقصر نشان‌دهند.


قدیری‌ابیانه افزود: تاکتیک دشمنان نظام اسلامی این است که مردم را ار ترامپ و حمله نظامی آمریکا به ایران بترسانند؛ در حالی که ترامپ به خوبی می‌داند که قطعا جنگ با ایران هزینه زیادی برای آمریکا دارد و هرگز چنین کار احمقانه‌ای انجام نمی‌دهد.

وی در پایان با اشاره به انتخابات پیش‌رو تاکیدکرد: عده‌ای قصد دارند با ترساندن مردم از حمله نظامی افراد سازش‌کار سرکاربیایند، در حالی‌که اگر دولتی شجاع و اهل انسجام ملت و حکومت از سوی مردم انتخاب‌شود، خطر و تهدید از ایران دور می‌شود.

http://www.dana.ir/File/ImageThumb_0_608_458/1180236

http://www.dana.ir/news/1040411.html/موضوع-آشتی-ملی-موضوعیت-ندارد---حامیان-فتنه-به-انقلاب--اسلام-و-ملت-خیانت-کردند

۹۵/۱۱/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">