پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۴۳ ب.ظ

۰

تاریخ: ۱۳۹۵/۱۱/۲۶

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمدحسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار رهیاب با بیان اینکه به روی کارآمدن ترامپ در آمریکا یک موهبت الهی است، اظهار داشت: آمریکا با ریاست جمهوری ترامپ قدرت نرم خود را از دست داد و در سیاست‌های داخلی با مردم آمریکا، در […]

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمدحسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار رهیاب با بیان اینکه به روی کارآمدن ترامپ در آمریکا یک موهبت الهی است، اظهار داشت: آمریکا با ریاست جمهوری ترامپ قدرت نرم خود را از دست داد و در سیاست‌های داخلی با مردم آمریکا، در سیاست خارجی با متحدان و همسایگان ایالات متحده با مشکل مواجه شده است.

وی با اشاره به اقدام یکی از سناتورهای استرالیا در چاپ تصویر ترامپ روی پادری و پا گذاشتن روی ان گفت: اگر فرد دیگری جز ترامپ انتخاب شده بود، قدرت نرم آمریکا به این زودی از بین نمی‌رفت و حالا می‌بینیم در همه جای جهان از جمله آمریکا علیه وی تظاهرات و راهپیمایی می‌شود.

دیپلمات سابق وزارت خارجه معتقد است که فردی مانند اوباما دشمنی خود را در پشت حرف‌های قشنگ پنهان کرده و به همین دلیل خطرناک‌تر از ترامپ است. وی افزود: ترامپ برای جنگ مانند روسای جمهور قبلی آمریکا باید به ارتش دستور دهد و ارتش‌ آمریکا می‌داند که با آغاز جنگ با جمهوری اسلامی ایران، ناوگان آمریکا در منطقه در روز اول نابود می‌شود و حدود ۲۰ هزار نظامی آمریکا در روز اول جنگ به هلاکت می‌رسند.

وی بیان کرد: اینکه ترامپ جنگی علیه ایران راه بیاندازد بعید است و این قدرت ایران اسلامی است که آمریکا و ترامپ را از جنگ باز می‌دارد. ترامپ معتقد است که با هزینه‌های جنگ آمریکا در افغانستان و عراق می‌شد دو بار آمریکا را ساخت و برای همین ‌می‌داند که هزینه جنگ با ایران بیش از این است.

قدیری‌ابیانه با بیان اینکه ترامپ دیوانه است اما این دیوانگی به اندازه‌ای نیست که وارد جنگ با ایران شود، عنوان کرد: متأسفانه در ایران عده‌ای به دنبال ایجاد ترس در دل مردم هستند و با این تبلیغات می‌خواهند این را القا کنند که کسی باید رئیس جمهور بعدی ایران باشد که توانایی آرام کردن ترامپ را داشته باشد و این شخص کسی نیست جز حسن روحانی.

وی اظهار داشت: واقعیت این است که از وقتی که روحانی رئیس جمهور شد تهدیدات لفظی چه توسط اوباما و چه زمان ترامپ بیشتر شده است، آمریکا زمانی تهدیدات خود را افزایش می‌دهد که در کشور مقابل احساس ضعف و ترس ببینند. هرچند مردم ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام مهمی مبنی بر عدم ترس ملت ایران از آمریکا را به جهانیان مخابره کردند.

دیپلمات سابق وزارت خارجه افزود: البته یک دولت ولایت مدار، شجاع و مدبر می‌تواند دشمن را حتی از تهدیدات لفظی هم باز دارد و به نظر بنده اصلا خطر جنگی متوجه ایران نیست و دشمن می‌داند در صورت ارتکاب این حماقت در روز نخست پشیمان می‌شود.

۹۵/۱۱/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">