پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۴۵ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه گفت: مردم با یکدیگر قهر نکرده‌اند، این‌هایی که حرف از آشتی ملی می‌زنند دلشان برای پست و مقام تنگ شده است و دلسوز انقلاب و ملت نیستند.

محمد حسن قدیری ابیانه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج با بیان اینکه طرح‌کنندگان آشتی ملی توسط نظام و ملت طرد شده‌اند، ابراز داشت: این‌ها زمانی تهدید می‌کردند که از نظام خارج خواهند شد، لذا این طرح ترفندی است برای کسب اجازه ورود به بدنه مدیریتی نظام، اینها دلشان برای پست و مقام تنگ‌شده و دلسوز اسلام و انقلاب نیستند.

وی با اشاره به خیانت‌های صورت گرفته توسط اصلاح‌طلبان، توضیح داد: افرادی از آشتی ملی دم می‌زنند که در سال 88 باعث تشدید تحریم‌ها شدند و با همراهی اربابان مستکبر غربی‌شان بیشترین فشارها را به‌ نظام و مردم وارد کردند، کسانی که به اسلام و امت خیانت نموده و آرای مردم را در انتخابات سال 88 قبول نکردند و قصد داشتند به مشروعیت نظام خدشه وارد نمایند امروز شعار آشتی سر می‌دهند.

سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک با بیان اینکه افرادی چون سید محمدرضا خاتمی و مهدی هاشمی به دنبال برقراری تماس با غربی‌ها بوده و از آنها خواستند تا نظام و مردم را با تحریم های فزاینده تحت‌فشار قرار دهند، خاطرنشان ساخت: صادق خرازی سفیر سابق ایران در فرانسه اعلام کرد که لیستی از کسانی که به بیگانگان گرا می دادند در جیب خود دارد، اما متأسفانه وی تاکنون این لیست را ارائه نکرده است، باید پرسید آیا وی به عنوان سفیر وظیفه نداشته و ندارد تا لیست خائنین به نظام را ارائه کند؟

وی در ادامه با اشاره به دست پاچگی اصلاح طلبان و دولت یازدهم برای انتخابات سال96، عنوان کرد: در این زمینه از هیچ ترفندی فروگذار نیستند، مردم را به بهانه‌های واهی از ترامپ و جنگ می‌ترسانند، به جای رسیدگی به مشکلات مردم و ارائه راه حل، پخش کنسرو و اجرای کنسرت را محور قرار داده‌اند.

این پژوهشگر و تحلیلگر مسائل سیاسی یادآور شد: در سفری که اخیرا به خوزستان داشتم به عینه دیدم که کنسروهایی توسط هلال احمر و با هدف کاملا تبلیغاتی بین مردم روستاها و شهرهای کوچک پخش شده است، با کنسرو نمی‌توان رای‌آوری داشت باید مشکلات مردم را حل کرد.

وی اضافه کرد: مهمترین و اصلی ترین رقیب انتخاباتی حسن روحانی در انتخابات پیش رو عملکرد بسیار ضعیف اوست، بیشتر وعده‌های انتخاباتی به تحقق نرسیده است و مردم واقعا ناراضی هستند.

قدیری ابیانه در پایان اذعان داشت: بنده آینده خوبی را برای اصولگرایان در انتخابات آینده متصور هستم و امیدوارم تا مردم عزیزمان از توهین‌ها، تحقیرها و وعده‌های انتخاباتی پوچ رهایی پیدا کنند.

۹۵/۱۱/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">