پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۱۰ ب.ظ

۰

قدیری‌ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: رزمایش پیامبر اعظم (ص) تقویت‌کننده سیستم دفاعی کشور برابر میکروب تجاوز است و حماقت دشمن مساوی با فرود آمدن موشک‌ها بر سر آنها خواهد بود.

محمدحسن قدیری‌ابیانه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس استان سمنان با  اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم (ص) 11 اظهار کرد: نخست باید به برگزارکنندگان رزمایش پیامبر اعظم (ص) 11 در نیروی زمینی سپاه خداقوت عرض کرد.

وی تصریح کرد: این رزمایش‌ها در معرفی بنیه دفاعی کشور و رونمایی از توانمندی‌های روز ایران اسلامی در حوزه نظامی نقش واکسیناسیون دارد.

این کارشناس عالی امور استراتژیک اضافه کرد: همان‌طور که بدن برابر ویروس‌ها و میکروب‌ها نیاز به واکسن دارد، رزمایش‌هایی مانند رزمایش پیامبر اعظم (ص) توسط نیروی زمینی سپاه سیستم دفاعی کشور را برای مقابله با میکروب تهاجم از سوی دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی آماده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه رزمایش پیامبر اعظم (ص) که توسط نیروی زمینی سپاه برگزار شد، در کنار سایر رزمایش‌ها نقش بازدارندگی دارد، گفت: این رزمایش‌ها که در سطح کشور در مقاطع زمانی مختلف برگزار می‌شود، توانمندی نظامی ایران اسلامی را برابر دیدگان دشمن به نمایش می‌گذارد.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با تأکید بر اینکه برگزاری رزمایش‌هایی مانند رزمایش پیامبر اعظم (ص) به دشمن تفهیم می‌کند که اگر حماقتی با تجاوز به مرزهای کشور داشته باشند، این موشک‌ها بر سر آن‌ها فرود خواهد آمد، افزود: برگزاری چنین رزمایش‌هایی در بیان و معرفی بنیه دفاعی و نظامی کشور مؤثر بوده و دشمن را از تفکر تجاوز به خاک ایران اسلامی منع می‌کند.

قدیری‌ابیانه اضافه کرد: ادامه این رزمایش‌ها این جریان را تقویت می‌کند؛ گرچه خطری ایران را تهدید نمی‌کند اما هر چه قدر قوی‌تر باشیم و توانمندی‌های نظامی ما بیشتر باشد، جنبه بازدارندگی آن نیز بیشتر است.

۹۵/۱۲/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">