پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۱۷ ق.ظ

۰

دکترقدیری ابیانه خطاب به دانشجویان دانشگاه رضوی گفت:دانشجویی می تواند سودای انقلابی گری داشته باشد که در پایان دوران تحصیل خود به یک متفکراسلامی تبدیل شده باشد. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، دکترقدیری ابیانه شنبه شب در سلسله جلسات کرسی های آزاداندیشی با محوریت شاخصه های انقلابی گری از منظر مقام معظم رهبری شرکت کرد.
دکتر قدیری ابیانه به توقعات جامعه ی انقلابی اشاره و عنوان داشت: در حال حاضر توقع مردم اتخاذ سیاست های مناسب است که به حل مشکلات آنها بپردازد.
وی افزود: تنها مطالبه گری از روحیات انقلابی گری نیست و مردم نیز باید در امر ایجاد اشتغال کمک کنند و به حل مشکلات کمک شایانی نمایند.
سفیرسابق ایران در مکزیک تصریح کرد: انسان انقلابی فردی است که به وظیفه ی خود عمل می کند و از حداکثر زمان برای پیش بردن اهداف خود استفاده می کند.

وی اذعان داشت: باید انتقادات واقع بینانه و صادقانه باشدتا فضاسازی ها برای پیش بردن اهداف بهتر باشد.
دکترقدیری ابیانه درخصوص ویژگی های دانشجوی انقلابی ابراز داشت: دانشجویی می تواند سودای انقلابی گری داشته باشد که در پایان دوران تحصیل خود به یک متفکراسلامی تبدیل شده باشد.
وی در پایان سخنان خود گفت: شعارهای اقتصاد مقاومتی متوجه تک تک افراد جامعه است و نگاه های جامعه باید تغییر کند تا بتوانیم تغییر ایجادکنیم.

۹۵/۱۲/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">