پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۲۱ ق.ظ

۰

تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۵

کارشناس عالی امور استراتژیک گفت: سفر مقامات اسرائیل وترکیه برای تغیر سیاست‌های روسیه در باره ایران است و این سفرها همراه با ارائه امتیازاتی است.

محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس عالی امور استراتژیک در گفتگو با صبح توس اظهار کرد: روسیه با اتخاذ مواضع عملی در مقابله با تروریسم در سوریه و همکاری با ایران و دولت سوریه در مبارزه نظامی با تروریسم و تقابل با سیاست‌های غرب و هم پیمانانش در این راستا و گسترش روابط با ایران در زمینه‌های مختلف اهمیت بسیاری پیدا کرده است.

سفیرسابق جمهوری اسلامی ایران در مکزیک در رابطه با سفر نخست وزیر اسرائیل و رئیس جمهور ترکیه به روسیه گفت: آنان تلاش می‌کنند با سفر به این کشور و حتی ارائه امتیازاتی سعی در منصرف کردن این کشور از سیاست خود هستند.

وی افزود: اما از شواهد مشخص است که تا کنون نتوانسته اند به این مهم نایل آیند. اصولا سیاست این کشورها تضعیف و حتی تجزیه روسیه هست.

کارشناس عالی امور استراتژیک تصریح کرد: اگر تروریستها در سوریه و عراق پیروز شوند قطعا فعالیتشان را با هدایت آمریکا به داخل روسیه خواهند کشاند و این انفجارها را در روسیه مرتکب خواهند شد. و روسیه متوجه این خطرات هست.

قدیری گفت: در حقیقت روسیه به خاطر منافع و مصالح و امنیت خویش وارد

۹۵/۱۲/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">