پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۱۱ ب.ظ

۰

منتشر شده در مورخ: 1396/01/01 

سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک با بیان اینکه شعار امسال بازخوانی شعار سال گذشته است، گفت: در چهار سال دولت تدبیر و امید در زمینه هایی چون تولید و اشتغال عقب گرد داشتیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن قدیری ابیانه؛ سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک در گفت‌وگو با خبرنگار«صبح توس»،در خصوص نامگذاری سال ۹۶ توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: نامگذاری شعار امسال در حقیقت بازخوانی شعار سال گذشته است ولی متاسفانه دولت اقدام و عمل لازم را برای تحقق اقتصاد مقاومتی انجام نداد.

وی ادامه داد: در دولت روحانی فرصت سوزی بسیار بود چرا که به امید فرجام نافرجام کارهای اصلی را رها کرده و دلش را با تعامل با امریکا و خوش قولی این دولت خوش کرد.

قدیری اذعان داشت: در چهار سال دولت تدبیر و امید در زمینه هایی چون تولید و اشتغال عقب گرد داشتیم لذا در شعار سال جدید عبارت اقتصاد مقاومتی تکرار و عبارت تولید و اشتغال در کنار آن مطرح شد چرا که در اقدام و عمل اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال باید تقویت می‌شد که دولت نسبت به این دو مهم کوتاهی کرد.

وی بیان داشت: دو ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری و ماه‌های پایانی دولت روحانی است ولی متاسفانه دولت در این این دو ماه تلاشش این است که دوباره در انتخابات پیروز شود و قدرت را به دست گیرد یعنی باز هم در این فرصت باقی مانده هم قصدی برای اقدام و عمل در حوزه اقتصاد مقاومتی ندارد.

قدیری ابیانه با بیان اینکه دولت کنونی دولت لیبرال‌ها است، تصریح کرد: اصولا این دولت نمی تواند در راستای اقتصاد مقاومتی گام بردارد.

 وی ابراز داشت: امیدواریم در سال ۹۶ با تغییر مدیران؛ اقتصاد کشور بر روی ریل اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال که نیاز مبرم جامعه است قرار گیرد و بتواند خواسته مقام معظم رهبری که خواسته مردم است محقق شود.

http://ronews.ir/news/126072

۹۶/۰۱/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">