پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۵۸ ق.ظ

۰

کارشناس مسائل سیاسی کشور در گفتگو با خاورستان گفت: ثروت مجموع اعضای فعلی دولت از ثروت کلیه اعضای هیات های دولت از اول انقلاب تاکنون بیشتر است و از چنین دولتی فقط می توان انتظار داشت که بر سرمایه های شخصی خود بیفزاید.

محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل سیاسی کشور در گفتگو با خبرنگار خاورستان، در خصوص شعار سال اظهار کرد: اقتصاد کشور در وضعیت خوبی به سر نمی برد، وضعیت بیکاری مشکلات عدیده ای برای مردم فراهم کرده است و در کنار آن تولید به شدت دچار رکود است و روز به روز کارخانه ها بیش از گذشته تعطیل می شوند.

  وی افزود: اختلاس ها در این دولت رقم‌های بی سابقه ای را پشت سر گذاشته و مبارزه با فساد رنگ باخته است.

 کارشناس مسائل سیاسی کشور خاطر نشان کرد: میزان بدهی های دولت به 700 هزار میلیارد رسیده و روز به روز نیز بر این بدهی ها افزوده می شود در حالی که درآمد نفت سال 95 ایران 70 هزار میلیارد بوده و این یعنی در این دولت بیش از 10 سال درآمد نفت پیشخور شده و دولت هم نسبت به اجرای اقتصاد مقامتی کوتاهی کرده است.

 

 

 

قدیری ابیانه با بیان اینکه در حال حاضر رکود بی سابقه ای بر تولید کشور حاکم است، عنوان کرد: متاسفانه دولت همه چیز را معطل برجام کرد و برجام نیز ناکام و نافرجام ماند و نه تنها تحریم ها برداشته نشد بلکه روز به روز بر آن افزوده می شود.

 

 

 

وی ادامه داد: اقتصاد کشور با این دولت به بن بست اقتصادی رسیده است و لذا راه حل قضیه نیز اقتصاد مقاومتی است.

 

 

 

کارشناس مسائل سیاسی کشور تصریح کرد: چون در دوره گذشته در رابطه با اقتصاد مقاومتی کوتاهی شد به ناچار این شعار برای سال جدید انتخاب گردید.

 

 

 

قدیری ابیانه افزود: در سال گذشته اقدام و عملی مشاهده نشد، لذا به طور اکید در سال جدید بر اشتغال و تولید تاکید می شود.

 

 

 

وی گفت: مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی نیز فرمودند که "اگر مدیریت انقلابی و کارآمد باشد بن بست اقتصادی نداریم" و واقعیت این است که مدیریت فعلی کشور نه انقلابی است و نه کارآمد و مشکلات اقتصادی و رکود ناشی مدیریت حاکم بر دولت است که آن را می توانیم مدیریت لیبرال ها و مرفهین بدانیم.

 

 

 

کارشناس مسائل سیاسی کشور ابراز داشت: ثروت مجموع اعضای فعلی دولت از ثروت کلیه اعضای هیات های دولت از اول انقلاب تاکنون بیشتر است و از چنین دولتی فقط می توان انتظار داشت که بر سرمایه های شخصی خود بیفزاید.

 

 

 

قدیری ابیانه ادامه داد: از دولت رفاه زده نمی توان انتظار دغدغه مند بودن در مورد زندگی محرومین را داشت زیرا اصولا از نظر آنان زندگی افراد به اعداد و ارقام نسبت پیدا می کند.

 

 

 

وی بیان کرد: اظهارات وزیر میلیاردی راه در هنگام سوختن ده ها شهروند آذری در قطار که گفت " نگران نباشید که همه آن ها بیمه اند "مصداق این سخن است.

 

 

 

کارشناس مسائل سیاسی کشور اضافه کرد: امید است مردم با انتخاب مدیریت انقلابی و کارآمد بن بست اقتصادی کشور را بشکنند و اقتصاد مقاومتی را عملی ساخته و راه را برای تولید و اشتغال و پیشرفت همه جانبه در سطح داخل و عزت و کرامت در سطح جهانی محقق کنند.

 

 

 

قدیری ابیانه خاطر نشان کرد: دو روش برای تک رقمی کردن تورم وجود دارد یکی افزایش تولید و پرهیز از اسراف سرمایه ها که شاهد آن هستیم که سیاست های دولت باعث کاهش تولید شده و اسراف و اختلاس و رانت و حقوق های نجومی بیداد می کند و عملا خلاف این مسیر است.

 

 

 

وی یادآور شد: راه دیگر، رکود است که نتیجه عملکرد دولت این مورد است یعنی تولید به حداقل رسیده و مردم نیز قدرت خرید ندارند و معامله ای انجام نمی گیرد، این نوع رکود بدترین نوع رکود است که دولت آن را ایجاد کرده است.

 

 

 

کارشناس مسائل سیاسی کشور تصریح کرد: متاسفانه باید گفت در این دولت بیش از هر دولت دیگری شاهد دروغ پردازی بوده ایم لذا نمی توان به ارائه آمارهای آنان اعتماد کرد.

 

 

 

قدیری ابیانه عنوان کرد: اول از همه باید مدیریت انقلابی و کارآمد بر سر کار آید و این دولت ماهیتا نمی تواند چنین بخشی را فراهم کند، دولتی که چند وزیر آن بیش از 1000 میلیارد تومان سرمایه دارند کارآمدی آن ها فقط در رانت خواری است.

 

 

 

وی گفت: دولتی که رئیس جمهورش قطع آب و برق خوزستان و مشکلات عدیده ناشی از آن برای مردم را موجب شرمندگی خود نمی داند و کوتاهی دستگاه ذی ربط خویش را نادیده گرفته و عامل آن را منکراتی بودن مردم خوزستان عنوان می کند اصولا نباید به حاکمیت برسد چه برسد به اینکه بخواهد حاکمیتش ادامه یابد.

 

 

 

کارشناس مسائل سیاسی کشور ابراز داشت: امید است مردم رئیس جمهوری را برگزینند که ویژگی های مورد نیاز پیشبرد مصالح مردم را داشته باشد.

 

 

 

قدیری ابیانه گفت: رئیس جمهور باید مدیران جهادی و معتقد به اقتصاد مقاومتی را برای همکاری با خود برگزیند و جلوی مفاسد اقتصادی رانت خواری و اختلاس گرفته شود و برای این کار هم باید ریشه های بروز مفاسد اقتصادی از بین رود و هم باید با مفسدین اقتصادی برخورد قاطع صورت گیرد.

 

 

 

وی افزود: برای اجرای اقتصاد مقاومتی، باید دولت، دولت کار و ملت نیز ملتی کاری باشند و تولید و اشتغال در راس امور قرار گیرد.

 

 

کارشناس مسائل سیاسی کشور ادامه داد: باید جلوی ورود کالاهای خارجی برای حمایت از تولید داخل گرفته شود و مردم نیز باید خرید کالای داخلی را به خارجی ترجیح دهند.

 

 

 

قدیری ابیانه بیان کرد: حق مشارکت مردم در امور٬ اصلاح سیستم اداری٬ تسریع در خصوصی سازی به نحو سالم و سلامت، کم هزینه کردن دولت و مدیریت از دیگر محورهای اصلی حرکت دولت در اجرای اقتصاد مقاومتی است.

 

 

 

وی افزود: همچنین شفاف سازی امور اداری مالی و اقتصادی نیز باید از برنامه های مهم دولت باشد تا هرچه سریع‌تر اقتصاد مقاومتی محقق گردد.

 

 

 

کارشناس مسائل سیاسی کشور در پایان گفت: در سه کتاب سبک اقتصادی فرهنگی زندگی، برنامه جهاد اداری، نجات ارباب رجوع و برنامه تحول اقتصادی و اداری برای پیشرفت هم استراتژی ها و راه کارها و هم مصادیق آن را مفصلا تشریح کرده ام که در سایت شخصی ام (www.ghadiri.ir ) نیز در دسترس می باشد.

 

۹۶/۰۱/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">