پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۳۰ ب.ظ

۲

سفیر سابق ایران در مکزیک گفت: این دولت علی‌رغم عیان شدن واقعیت‌ها، با دروغ‌گویی در پی کتمان حقایق برآمده و سیاست «دروغ‌درمانی» را در سرلوحه‌ی کارهایش قرار داده است.

محمدحسن قدیری ابیانه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج با اشاره به آغاز نام‌نویسی از داوطلبان دوازدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست‌جمهوری و شروع اظهارات تبلیغاتی حسن روحانی، عنوان کرد: یکی از اصلی‌ترین ایرادات رئیس دولت یازدهم این است که به کرات سخن کذب می‌گوید، روحانی با آنکه می‌داند فیلم وعده‌ی حل مشکلات اقتصادی در عرض 100 روز وجود دارد، بازهم صریحاً سخنان گذشته‌ی خود را تکذیب می‌کند.

وی افزود: روحانی نه‌تنها وعده‌ی معروف خویش را تحریف و مدعی می‌شود چنین چیزی نگفته است، بلکه در اظهارنظری جالب می‌گوید هرکسی چنین وعده‌ای دهد کم عقل می‌باشد و بنده در این باب با وی هم‌نظر هستم.

تحلیل‌گر مسایل سیاسی با بیان اینکه رئیس‌جمهور مردم را هم کم‌عقل تصور کرده است، ابراز داشت: در همین نشست مطبوعاتی اخیر روحانی روی به دروغ‌پراکنی آورد و سوال‌کننده را نیز متهم به دروغگویی کرد، در طول 37 سال اخیر فردی مثل رئیس دولت یازدهم را نداشته‌ایم که انقدر به ملت کذب بگوید.

وی یادآور شد: اصلاً سیاست دولت یازدهم «دروغ درمانی» است و به آمار و ادعایشان نمی‌شود اعتماد کرد، برخورد دولت‌مردان نیز توهین‌آمیز می‌باشد و نمونه‌ی این مسایل را ماجرای خوزستان دیدیم؛ در آن برهه بعد از طوفان ریزگردها، آب و برق مردم به علت ضعف در مدیریت بحران قطع شد و روحانی به‌جای عذرخواهی، علت را منکراتی بودن خوزستانی‌ها دانست.

سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک به وعده‌های جدید دولت‌مردان اشاره و توضیح داد: آقایان 4 سال نشسته‌اند و رنج مردم را دیده‌اند، اما حالا که زمان انتخابات فرا رسیده تازه به فکر ملت افتاده‌اند و از مشکلات سخن می‌گویند؛ طرح‌های جدید ارائه‌ می‌دهند اما یکی نیست به این‌ها گوشزد کند که چرا این کارها را 4 سال قبل نمی‌کردید؟

وی در پاسخ به این سوال که علت عدم اعلام کاندیداتوری روحانی و فرار او از پاسخگویی به سوال خبرنگاران در این‌باره چیست، تصریح کرد: روحانی قطعا در انتخابات ثبت‌نام می‌کند و کاندیدا هم می‌شود، از هیچ تلاشی هم برای ماندن در پست ریاست‌جمهوری دریغ نخواهد کرد، به احتمال زیاد او برای فرار از پاسخگویی به سوالات، بهانه‌تراشی هم می‌کند تا از مناظره خلاصی یابد.

قدیری ابیانه با اعلام اینکه عملکرد ضعیف روحانی، رقیب جدی او، سید ابراهیم رئیسی را به تصدی پست ریاست‌جمهوری نزدیک می‌کند، درخصوص ثبت‌نام کاندیداهای بازنده در انتخابات درون‌سازمانی جمنا نیز گفت: به‌نظرم صرف ثبت‌نام کردن اشکالی ندارد اما به شرطی که در نهایت، افراد اقدام لازم را جهت پیروزی یک کاندیدای اصولگرا انجام دهند.

۹۶/۰۱/۲۳

نظرات  (۲)

سلام دکتر خداقوت لطفا تحلیل و نظرتون را راجع به ثبت نام آقای احمدی نژاد را بیان بفرمایید.
خواهشا شما هم ثبت نام بفرمایید
آقای دکتر.با سلام .امکان دارد فیلم وعده رئیس جمهور برای حل مشکلات در 100 روز را منتشر کنید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">