پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۲۱ ب.ظ

۰

سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک با بیان اینکه ایران به ویروس خود تحریمی مبتلا است، گفت: مردم بدانند خرید کالای هر کشوری اشتغال زایی و رونق اقتصاد را برای آن کشور ها به همراه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسن قدیری ابیانه در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» با بیان این مطلب که خود تحریمی خطرناک تر از تحریم خارجی است، اظهارکرد: فرهنگ خرید کالاهای داخلی باید در جامعه رشد داشته و بروز پیدا کند و تمام تبلیغات حول این موضوع انجام شود.

وی با بیان اینکه کالاهایی که در داخل کشور تولید می شوند باید بازار مصرف داشته باشند، گفت: نه تنها بازار داخلی بلکه باید بازار مصرف خارجی داشته باشند.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: هر چقدر دامنه بازارهای جهانی کالاهای داخلی در جهان وسیع تر باشد سرمایه گذاری و تولید و اشتغال در کشور معنای واقعی خود را پیدا می کند و هر چه قدر کمتر باشد در این مسیر آسیب پذیر تر می شویم.

وی با بیان اینکه مردم هم در این راستا به وظیفه خود عمل نمی کنند و کالاهای خارجی را به کالاهای داخلی ترجیح می دهند، اضافه کرد: شاهد خود تحریمی در کشور هستیم و مردم به نوعی خود تحریمی را در کشور اعمال می کنند زیرا نخریدن کالای ایرانی نوعی تحریم کردن است.

سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک با تأکید بر اینکه دولت باید بر واردات قانونی کالا هم تجدید نظر کند با بیان اینکه بسیاری از کالاها بطور قاچاق وارد کشور می شوند، اضافه کرد: مردم بدانند خرید کالای هر کشوری اشتغال زایی و رونق اقتصاد را برای آن کشور ها به همراه دارد.

وی با اشاره به این نکته که اگر کالای ایرانی خریداری شود اشتغال و رونق اقتصادی رابه همراه دارد، افزود: خرید کالاهای قاچاق زمینه تقویت قاچاقچیان را به همراه دارد و  بازار 80 میلیون نفری ایران نباید محل فروش کالاهای سایر کشورها باشد.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه خرید کالای ایرانی به فرهنگ ملی باید تبدیل شود و متولیان مبارزه با قاچاق کالا، جدی تر به این امر بپردازنند افزود: مردم هم اهتمام بیشتر نشان دهند و کالای باکیفیت بالاتر ایرانی را خریداری کنند تا رقابت بین تولید کنندگان داخلی ایجاد شود.

۹۶/۰۲/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">