پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۳۶ ق.ظ

۰

کارشناس سیاسی گفت: در چهار سال آینده نباید فرصت سوزی شود و باید ظرفیت های کشور ما مورد توجه قرار گیرد.

محمد حسن قدیری ابیانه، کارشناس سیاسی، در گفتگو با خبرنگار خاورستان، پیرامون صحبت مقام معظم رهبری مبنی براینکه نامزد های محترم به مردم قول دهند برای پیشرفت کشور و باز کردن گره ها نگاهشان به خارج از مرزها نباشد و به تونایی های ملت و ظرفیت های کشور چشم بدوزند، اظهار کرد: نتیجه چهار سال چشم دوختن دولت روحانی به خارج از مرزها برای حل مشکلات ایران و نادیده گرفتن ظرفیت ملت ما زیان های زیادی را متوجه ملت ما کرده است.

وی افزود: در طول چهار سال گذشته وابستگی به خارج از مرزها فرصت های زیادی از پیشرفت ملت ما را گرفته است رکود، بیکاری و تعطیلی کارخانجات نتیجه این رویکرد و نگاه به خارج از مرزها است.

کارشناس سیاسی بیان کرد: طبیعی است که در چهار سال آینده نباید فرصت سوزی شود و باید ظرفیت های کشور ما مورد توجه قرار گیرد.

قدیری ابیانه تصریح کرد: ایران کشوری است که از نظر وسعت بزرگتر از مجموع وسعت کشور های فرانسه، انگلستان، آلمان ، ایتالیا و اسپانیا است.

وی با بیان اینکه وسعت جنگل های ما از برخی از کشور های اروپایی بیشتر است ،گفت: پنج میلیون دانشجو در کشور تحصیل می‌کنند اگر این ظرفیت ها و سایر ظرفیت های موجود در کشور مورد توجه دولت باشد و نگاه دولت در حل مسائل به درون کشور باشد راه پیشرفت کشور فراهم می‌گردد.

کارشناس سیاسی اظهار کرد: به همین لحاظ مقام معظم رهبری که در طی سالهای گذشته نیز بر ضرورت توجه به ظرفیت های داخلی و توان ملت تاکید داشتند در حقیقت این رهنمود را به مردم می‌دهند که در انتخابشان نگاه به ظرفیت ملت توسط نامزدها را مورد توجه قرار دهند.

قدیری ابیانه تاکید کرد: نامزدها باید قول بدهند تا این نگاه را دنبال کنند؛ نگاه به ظرفیت ملت به این معنا نیست که نگاه به ظرفیت داخلی و توان ملت برای حل مسائل کشور به معنی بی توجهی به سیاست خارجی است؛ بلکه ما باید از ظرفیت های موجود در جهان نیز برای پیشرفت کشور استفاده کنیم.

وی خاطر نشان کرد: اما نگاه ما برای حل مسائل در وهله اول باید بکار گیری توان و ظرفیت بالقوه و بالفعل کشور ما باشد در غیر اینصورت وضعیت اقتصادی کشور و مردم وخیم تر خواهد شد.

۹۶/۰۲/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">