پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۰۳ ق.ظ

۰

مناظره سیاسی "عملکرد سیاسی-اقتصادی دولت " با حضور "محمد حسن قدیری ابیانه  و "صادق زیبا کلام"  در پردیس امام خامنه ای دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

به گزارش کلاس بیست؛ رنگ های تزئینی ، پارچه هایی با رنگ های بنفش و سبز (رنگ انتخاباتی روحانی)، عکس یکی از محکومین فتنه  و همچنین رئیس جمهور فعلی که بعنوان کاندیدا هم مطرح هستند، برای دکور برنامه انتخاب شده بود .

با ورود" محمد حسن قدیری ابیانه " و مشاهده  عکس  یک کاندیداها (حسن روحانی) وی یکی از عکس های خاتمی که در جلوی میز قرار داده شده بود را برمی دارد، در این لحظه رئیس حراست دانشگاه فرهنگیان استان به این حرکت "قدیری ابیانه"واکنش نشان می دهد؟ ایشان نیز در پاسخ می گویند، شما عکس یک کاندیدا را نصب کردید، الان زمان تبلیغات نامزدهاست و این مصداق تخلف انتخاباتی است؟ و مازندرانی نیز انکار می کند و می گویند ایشان رئیس جمهور هستند.

قدیری ابیانه در ادامه می گوید: اگر عکس یک کاندیدا باشد عکس کاندیدای دیگری هم می تواند  قرار بگیرد ؛سپس او عکس کاندیدای دیگری (حجت الاسلام رئیسی ) را بیرون آورد تا تصویر وی را نصب کند.

در این لحظه مسئول حراست این دانشگاه با  قلدری و با بکار بردن الفاظ رکیک و دور از شان یک معلم با قدیری ابیانه که مهمان برنامه ایشان بود، برخورد کرد تا از اینکار سفیر اسبق ایران در استرالیا و مکزیک جلوگیری کند.

قدیری ابیانه نیز برای جلوگیری از این کار مازندرانی به سمت وی رفته و درگیری فیزیکی کوتاهی پیدا می کنند، در این حین با حرکتی ازسوی حراست ضربه ای ازسوی قدیری ابیانه به کتف  مازندرانی برخورد کرده و وی روی زمین می افتد.

این مطلعِ برنامه مناظره ای بود که برطبق فرمایشات مقام معظم رهبری و ابلاغ ایشان  باید به دور هر گونه جانبداری و در فضایی سراسر علمی و کارشناسانه و بدور از حاشیه و سیاسی کار آن هم در دانشگاه معلم سازِ فرهنگیان قرار بود ،برگزار شود.

به نظر می رسد؛ این گونه  رفتار تحریک آمیز( استفاده از عکس محکومین فتنه و همچنان ممنوع تصویرند و یک کاندیدای خاص که از قضا هم سو با سران فتنه هم هست )شائبه سیاسی کاری،  تبلیغات کاندیدای خاص و استفاده از امکانات دولتی که خلاف قانون است  را نیز به همراه دارد.
حال آنکه مقام معظم رهبری بارها  و بارها سخن از پرهیزی از سیاسی کاری در دانگشاه فرهنگیان و توصیه به تمرکز بر تربیت درست دانشجو معلمان در طراز انقلاب اسلامی داده اند.

۹۶/۰۲/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">