پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۱۵ ق.ظ

۰

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «دانشجو سلام » مناظره ی دانشجویی با حضور محمد حسن قدیری ابیانه سفیر با سابقه ایران  در ایتالیا و مکزیک و استاد دانشگاه تهران و هچجنین صادق زیبا کلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران به همت انجمن اسلامی پردیس آیت الله خامنه ای در این دانشگاه برگزار شد.

از وضع دکور و استفاده از نمادهای سبز و بنفش و تصاویر محکومین فتنه 88 در دکور سالن مشخص بود که برگزارکنندگان مراسم قصد خاصی از اجرای مناظره دارند مسئولین دانشگاه فرهنگیان  این بار حریف مرد کهنه کار سیاست نشدند و قدیری  ابیانه دست آنان را خواند

قدیری ابیانه اما این سیاست مدار با تجربه در ابتدای ورود دستشان را خواند و با دیدن تصاویر خاتمی و روحانی عکسی از کاندیدای مورد نظر خود سید ابراهیم رییسی در آورد و خواستار نصب آن بر روی میز مناظره شد.

photo ۲۰۱۷-۰۵-۰۹ ۱۱-۱۰-۲۲

مسئولین و نقشه کشان  این میتینگ سیاسی  که انتظار برخورد چنین رفتاری را از قدیری ابیانه زیرک و هوشیار نداشتند شروع به اعتراض کردند.

مازندرانی مسئول حراست دانشگاه با ژستی حق به جانب به قدیری ابیانه اعلام کرد که  نمی توانید این کار را انجام دهید که در جواب شنید پس باید عکسهای دیگران را  هم بر دارید.

مازندرانی که احساس می کرد صاحب دانشگاه است و اختیار تام دارد وارد اعتراض لفظی با قدیری ابیانه شد ولی این استاد برجسته بر موضع خود اصرار کرد که تا زمانی عکسها برداشته نشود تصویر ریسی را نیز نصب می کنم.

تشویق دانشجویان فهیم دانشگاه موجب عصبی تر شدن مازندرانی شد و با توهین و به کار بردن الفاظ رکیکی که حتی در شان یک انسان عادی نیز نبود بر زبان این به اصطلاح فرهنگی بااخلاق اصلاح طلب جاری شد و نثار شخصیت استاد و نخبه ای چون قدیری ابیانه کرد.

قدیری ابیانه که فهمید ادب و سخنان زیبا تنها به حرف در این افراد وجود دارد با زبان خودشان وارد شد و بر بی ادبی  سیلی زد  و به رییس دانشگاه فرهنگیان نسبت به داشتن چنین مسئولینی اعتراض و ابراز تاسف کرد و گفت: این سالن جای این لات بازی ها و گفتن سخنان رکیک نیست و این فرد باید از سالن خارج شود.

دانشجویان بصیر اما یکسره به تشویق قدیری ابیانه پرداختند و همه یک صدا فریاد می زدند که مازندرانی باید از جلسه بیرون رود  چرا که شان جلسه بیش از این است. و مازندرانی دستش آمد که اینکه امروز بر مسند بخشی از مدیریت این دانشگاه  نشسته نه به علت همراهی و خواست دانشجویان بلکه به علت سیاستهای دولت تدبیر و امید است.

تشویق‌های مکرر دانشجویان و حمایت از سخنان عقلانی و انقلابی قدیری ابیانه  به همگان نشان داد که  دانشجویان بصیر نیز از استفاده تبلیغاتی از امکانات دولتی به نفع کاندیداهای خاص مخالفند و این سیاست سبز و بنفش را باید در خواسته قلبی مسئولین دانشگاه جستجو کرد.

منبع: http://www.dana.ir/news/1103201.html/%D9%85%D9%87%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D8%A8%DA%A9-%D8%A7%D8%B5%D9%84%D8%A7%D8%AD%D8%A7%D8%AA--%D8%B3%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%85%D8%AD%DA%A9%D9%85-%D8%A8%D8%B1-%D8%A8%DB%8C-%D8%A7%D8%AE%D9%84%D8%A7%D9%82%DB%8C-%D9%88-%D8%A8%DB%8C-%D8%A7%D8%AF%D8%A8%DB%8C 

۹۶/۰۲/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">