پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۵۰ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه

یک تحلیل‌گر مسائل سیاسی معتقد است انتخابات دو مرحله‌ای است و باید رئیسی، قالیباف و میرسلیم تا آخر در صحنه رقابت بمانند. ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ 

 محمدحسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک و کارشناس اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب حرکت خوبی را در عرصه انتخابات کشور آغاز کرد، گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری انتخاب کاندیدا را به خود مردم سپرد که شاهد بودیم آقایان رئیسی و قالیباف در راس انتخاب اقشار مختلف مردم برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفتند.

قدیری ابیانه حضور سید مصطفی میرسلیم به عنوان کاندیدای حزب موتلفه اسلامی در عرصه انتخابات را مثبت ارزیابی کرد و گفت: موقعیت حزب موتلفه اسلامی نسبت به گذشته بهبود یافته است و حضور آقای میرسلیم تاکنون به نفع جبهه انقلابی بوده است.  

وی افزود: من معتقدم آقایان رئیسی، قالیباف و میرسلیم باید تا آخر در عرصه انتخابات بمانند.

سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک با بیان اینکه به احتمال زیاد دور اول روحانی به ریاست جمهوری نمی‌رسد، تصریح کرد: در دور دوم انتخابات که احتمال زیاد با حضور آقایان رئیسی و روحانی خواهد بود.

به گفته او رئیسی باید افرادی را از کابینه خود تا قبل از انتخابات معرفی و اعلام کند که در کابینه‌اش از افرادی مانند قالیباف، نیکزاد، رضایی و حتی از برخی افراد کابینه دولت فعلی استفاده می‌کند چراکه برای اداره کشور باید از نیروهای کارآمد، توانمند و پایبند نظام استفاده کرد و به نظرم آقای رئیسی این پتانسیل را دارد.

قدیری ابیانه با بیان اینکه دولت با تمام توان وارد صحنه انتخابات شده است، گفت: اکنون دولت نه رئیس جمهور دارد، نه معاون اول، نه استاندار و نه بخشدار و همه برای تبلیغات انتخاباتی آقای روحانی بسیج شده اند.

وی درباره حمایت برخی رسانه‌های بیگانه از روحانی، خاطر نشان کرد: تمام رسانه‌های بیگانه با وجود دشمنی که با ملت ایران دارند از آقای روحانی حمایت می‌کنند و بر عکس به دنبال تخریب حجت‌الاسلام رئیسی هستند.

۹۶/۰۲/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">