محاسبه ارزش تبلیفات انتخاباتی در صدا و سیما
سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۳۵ ب.ظ
رادیو و تلویزیون ایران فضای زیادی را به تبلیغات انتخاباتی اختصاص داد.
اگرقرار بود مثل کشورهای غربی نامزدها برای استفاده از فضای تبلیغاتی مبلغ آن را مطابق با نرخ تبلیغات مرسوم بپردازند باید صدها میلیارد تومان هزینه می کردند.
چنین فضایی به طور مجانی در اختیار نامزدها قرار گرفت.
مناسب است صدا و سیما معادل هزینه تبلیغاتی آنرا به سمع مردم برساند.
این موضوع می تواند در سطح جهانی نیز مطرح و مردمسالاری ایران را به رخ جهانیان بکشد و حسرت نامزدهای انتخاباتی سایر کشورها را برانگیزد.
۹۶/۰۳/۰۲