پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۲۳ ق.ظ

۰

کارشناس مسائل استراتژیک با بیان اینکه داعش توسط اسرائیل، آمریکا و انگلیس ایجاد شده است، گفت: قطعا در پشت پرده این عملیات تروریستی سازمان سیا و عربستان قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و کارشناس مسائل استراتژیک در گفت‌وگوی اختصاصی با  شاخص، درخصوص حادثه تروریستی در تهران اظهار کرد: قطعا در پشت پرده این عملیات تروریستی سازمان سیا و عربستان قرار دارد.

وی با بیان اینکه داعش توسط اسرائیل، آمریکا و انگلیس ایجاد شده است، افزود: ترامپ در مناظرات انتخاباتی، کلینتون را متهم به ایجاد داعش کرده بود.

کارشناس مسائل استراتژیک ابراز کرد: اینکه وزیرخارجه عربستان بعد از حادثه تروریستی در تهران گفته است هیچ یک از اتباع عربستان در این عملیات نقش نداشتند؛ نشان می‎دهد که از ایرانی بودن تروریست‌ها مطلع بوده‌اند.

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: هدف اصلی تشکیل داعش ضربه به جبهه مقاومت علیه اسرائیل بوده که محور این مقاوت ایران است و اگر حضور مدافعین حرم در عراق و سوریه نبودند قطعا جنایاتی که در این مناطق رخ می‌دهد در ایران اتفاق می‌افتاد.

تا کنون بیش از یکصد مورد تلاش داعش برای نفوذ به ایران خنثی شده است

سفیر سابق ایران در مکزیک عنوان کرد: کسانی که حمایت‌های ایران از دولت عراق و سوریه و مشارکت در سرکوب داعش و گروه‌های تروریستی را مذمت می‌کردند در حقیقت عملکردشان به نفع داعش و داعشی‌ها تمام می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به حادثه تروریستی که موجب شهادت جمعی از هموطنانمان شد وقت آن است کسانی که شعار “نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران” را سر می‌دادند، وارد میدان شده و به مبارزه با داعش بپردازند.

کارشناس مسائل استراتژیک خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از صد مورد تلاش داعش برای نفوذ به ایران خنثی شده و ضربات مهلکی را تجربه کرده‌اند.

وی افزود: باید از سپاه، نیروی انتظامی، بسیج، ارتش و وزارت اطلاعات بابت زحماتی که در دفاع از امنیت کشور، مقابله با دشمنان و سرکوب داعش در بیرون از مرزها می‌کشند، تشکر کرد.

قدیری ابیانه با بیان اینکه آقای روحانی باید بابت صحبت‌هایی که در تضعیف این نیروها داشته است، عذرخواهی کند اضافه کرد: رییس جمهور باید مشخص کند که آیا جنایتکاران داعش که دست به ترور می‌زنند مستحق اعدام هستند یا خیر؟

کاهش هزینه‌های نظامی به نفع دشمنان کشور است

وی تاکید کرد: در شرایطی که عربستان ۱۱۰میلیارد دلار قرارداد نظامی می‌بندد و کشورهای دیگری نظیر امارات هم چنین کاری می‌کنند باید گفت کاهش هزینه‌های نظامی در ایران مکمل اقدامات آنان است.

کارشناس مسائل استراتژیک با بیان اینکه تقویت توان نظامی کشور لازمه بازدارندگی است، تشریح کرد: کسانی که می‌گفتند ما به موشک نیاز نداریم و در جهت تضعیف توان موشکی ایران اقدام می‌کردند باید خدا را شکر کنند که سایر مسوولین مانند آن‌ها فکر نمی‌کردند.

قدیری ابیانه با اشاره به اینکه تضعیف نیروهای نظامی و انتظامی خیانت به ملت و کمک به دشمنان ایران محسوب می شود، گفت: بودجه نظامی کشور را در یک قلم ۵ هزار میلیارد تومان کاهش دادند در حالی که حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای پیروزی خویش در انتخابات از بیت المال هزینه کردند.

۹۶/۰۳/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">