پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۰۰ ق.ظ

۰

روحانی خوش‌خیالانه به برجام می‌نگریست

شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۰۰ ق.ظ

سفیر اسبق ایران در استرالیا و مکزیک گفت: روحانی خوش‌خیالانه به برجام می‌نگریست، رئیس‌جمهوری حتی صحبت از برجام دو و سه هم می‌کرد و برای این کار دنبال زمینه‌سازی برای کاهش توان موشکی کشور و نیز پیاده کردن اهداف فرهنگی غرب در کشور هم بود و بودجه دستگاه‌های نظامی را کاهش داد و سند ۲۰۳۰ را با دورزدن همه قوانین و به طور محرمانه اجرا کرد.

سفیر اسبق ایران در استرالیا و مکزیک گفت: روحانی خوش‌خیالانه به برجام می‌نگریست،  رئیس‌جمهوری حتی صحبت از برجام دو و سه هم می‌کرد و برای این کار دنبال زمینه‌سازی برای کاهش توان موشکی کشور و نیز پیاده کردن اهداف فرهنگی غرب در کشور هم بود و بودجه دستگاه‌های نظامی را کاهش داد و سند ۲۰۳۰ را با دورزدن همه قوانین و به طور محرمانه اجرا کرد.

به گزارش اسلامشهرخبر به نقل از فارس محمدحسن قدیری‌ابیانه در گفت‌وگویی درباره فرجام برجام اظهار کرد: برجام نتیجه توهم، غفلت، ساده‌اندیشی و عدم دشمن‌شناسی دولت روحانی بود؛ دولت فکر می‌کرد با برجام و مذاکرات، مشکلات کشور حل و تحریم‌ها برداشته می‌شود.

وی ادامه داد: دولت در برجام امتیازات زیادی داد و امتیازات کم و محدودی، آن هم نسیه و روی کاغذ دریافت کرد که نه اوباما و نه ترامپ قصد عمل به آن را نداشته و ندارند.

سفیر اسبق ایران در استرالیا و مکزیک با تأکید بر اینکه دولت با ترفندهای مختلفی خطوط قرمز تعیین‌شده توسط مقام معظم رهبری را رد کرد، تصریح کرد: دریافت ضمانت‌های لازم برای وادار کردن طرف‌های دیگر به انجام تعهداتشان نادیده گرفته شد و برخی، قول شفاهی اوباما و امضای کری را ضمانت تلقی کردند.

قدیری‌ابیانه ادامه داد: مطابق با آنچه روحانی و وزیر امور خارجه اعلام کرده بود‌ند، قرار بود در روز اول اجرای برجام همه تحریم‌ها برچیده شود؛ اما نه‌تنها چنین نشد، بلکه روزبه‌روز بر ابعاد تحریم‌ها افزوده شد.

وی با اشاره به اینکه روحانی خوش‌خیالانه به برجام می‌نگریست، اضافه کرد: رئیس‌جمهوری حتی صحبت از برجام دو و سه هم می‌کرد و برای این کار دنبال زمینه‌سازی برای کاهش توان موشکی کشور و نیز پیاده کردن اهداف فرهنگی غرب در کشور هم بود و بودجه دستگاه‌های نظامی را کاهش داد و سند ۲۰۳۰ را با دورزدن همه قوانین و به طور محرمانه اجرا کرد.

سفیر اسبق ایران در استرالیا و مکزیک با بیان اینکه عده‌ای از دولت‌مردان فعلی ما کدخدا را بزرگ‌تر از خدا می‌دانند، افزود: برخی وعده‌های خدا را باور ندارند؛ ولی به وعده‌های کدخدا اطمینان می‌کنند و توانایی‌های دشمن را چندین برابر واقعیت می‌بینند، ولی چشم بر نقاط ضعف آن بسته‌اند.

قدیری‌ابیانه با تأکید بر اینکه دولت مشکلات کشور را می‌بیند ولی توانایی‌های کشور را نادیده می‌گیرد، اضافه کرد: برجام همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، خسارت محض است.

وی با اشاره به اینکه با این‌ وجود دولت جرأت فکر کردن به عمل متقابل در برخورد با آمریکا را ندارد و از آن طفره می‌رود، اظهار کرد: این برخورد دولت منفعلانه است.
http://eslamshahrkhabar.ir/روحانی-خوش‌خیالانه-به-برجام-می‌نگری/

@Ghadiri1404

۹۶/۰۴/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">