پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۴۹ ق.ظ

۰

قدیری‌ابیانه سفیر اسبق ایران در استرالیا و مکزیک با بیان اینکه دولت فکر برجام 2 و 3 را از ذهن خارج کند، گفت: دولت دوازدهم نباید نگاه گره‌گشایی به آمریکا داشته باشد.

محمدحسن قدیری‌ابیانه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس اظهار کرد: مشکل اصلی دولت این بوده که نقش آمریکا را در ارتباط با حل مشکلات کشور زیادی قبول دارد و این ضعف بزرگ در بدنه دولت دیده می‌شود.

وی ادامه داد: دولت‌مردان ما متأسفانه کدخدای جهان را بزرگ‌تر از خود خدا می‌دانند و این مسأله در بدنه دولت نظام جمهوری اسلامی یک خلأ جدی است.

سفیر اسبق ایران در استرالیا و مکزیک با تأکید بر اینکه دولت‌مردان در برجام به وعده‌های کدخدا اطمینان کردند، تصریح کرد: رئیس‌ دولت دوازدهم نباید کماکان چشم گره‌گشایی مشکلات داخلی به غرب و آمریکا داشته باشد و باید به ظرفیت‌های داخلی توجه ویژه‌ای کند.

قدیری‌ابیانه با اشاره به اینکه دولت فکر برجام 2 و 3 را از ذهن خارج کند، اضافه کرد: نباید یک اشتباه را دوبار تکرار کرد و به‌اصطلاح نباید از یک سوراخ دوبار گزیده شد.

وی با بیان اینکه دولت باید تحقق تأکیدات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهد، تصریح کرد: دولت دوازدهم اقتصاد مقاومتی را در رأس سیاست‌های خود قرار دهد.

سفیر اسبق ایران در استرالیا و مکزیک با تأکید بر اینکه دولت دوازدهم نباید نگاه گره‌گشایی به آمریکا داشته باشد؛ زیرا این یک توهم محض است، اظهار کرد: دولت‌مردان بدانند دشمنان نظام جمهوری اسلامی خیر و صلاح ما را نمی‌خواهند و به تعبیر ارزشمند مقام معظم رهبری آن‌ها با اصل نظام جمهوری اسلامی مخالف‌ هستند.
http://tehran.farsnews.com/news/13960418001246

۹۶/۰۴/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">