پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۲۴ ب.ظ

۰

می خواهند ایران را ناقض برجام معرفی کنند

کارشناس مسائل سیاست خارجی گفت: در واقع هدف آمریکایی‌ها از تحریم‌های بی سابقه در جهت ایجاد ذهنیت خروج ایران از برجام و اینکه، ایران را ناقض توافق برجام معرفی کنند.

تاریخ انتشار:۰۵ مرداد ۱۳۹۶
- 27 July 2017

قدیری ابیانه کارشناس مسائل سیاسی و سفیر اسبق ایران در مکزیک در گفت‌وگو با خبرنگار سدنانیوز، درباره تحریم‌های جدید کنگره آمریکا علیه ایران و دو کشور دیگر اظهار داشت: این تحریم‌ها قطعا نقض صریح برجام است و مسئولان سیاست خارجی کشور هر چه سریع‌تر باید نسبت به این موضوع، واکنش لازم و مقتدارنه را نشان دهند.

وی گفت: بهترین اقدام در این شرایط این است که مسئولان مربوطه، با استفاده از دیپلماسی عمومی و رسانه ای، تناقضات اقدامات اخیر آمریکا را با برجام و همچنین با تعهدات این کشور در زمان مذاکرات هسته‌ای نشان داده و این موضوع را در اذهان عمومی تثبیت کنند.

کارشناس مسائل سیاست خارجی افزود: نکته مهم در این ماجرا که همه مردم و به ویژه مسئولان باید به آن توجه لازم را داشته باشند، این است که در واقع هدف آمریکایی‌ها از تحریم‌های بی سابقه در جهت ایجاد ذهنیت خروج ایران از برجام و اینکه، ایران را ناقض توافق برجام معرفی کنند.

قدیری ابیانه افزود: ما در این شرایط باید با استفاده از دیپلماسی و توان رسانه‌ای، این نقشه آمریکایی‌ها را خنثی کرده و آن‌ها را ناقض برجام در جهان معرفی نماییم. کاری که هم‌اکنون آمریکایی‌ها با استفاده از رسانه‌های خود مشغول انجام آن هستند.

👈**سپاه توطئه‌های آمریکا در منطقه را خنثی کرد

قدیری ابیانه به چرایی تحریم سپاه پاسداران توسط کنگره اشاره و تأکید کرد: این تحریم به این معنی است که سپاه پاسداران در انجام مأموریت‌های خود موفق بوده و در منطقه تاثیرگذار است. چراکه اگر سپاه موفق نبود، قطعاً آمریکایی‌ها برای تحریم و انزوای این نهاد این‌همه حساسیت به خرج نمی‌دادند.

کارشناس مسائل سیاست خارجی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانسته است توطئه‌های آمریکا در عراق و سوریه و یمن و دیگر کشورهای منطقه را با اقتدار خنثی نماید و همین موضوع، ریشه خصومت استکبار با این نهاد انقلابی است.

سفیر اسبق ایران در مکزیک در پایان تصریح کرد: همه شخصیت‌ها و مسئولان و همچنین نهادها و قوای کشور باید قدردان تلاش‌های سپاه در راستای امنیت آفرینی بوده و از اقدامات و سخنان تفرقه‌آمیز در این راستا به‌شدت بپرهیزند.

http://sadnanews.com/fa/news/1678/

۹۶/۰۵/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">