پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۵۹ ب.ظ

۱

قدیری‌ابیانه کارشناس مسائل استراتژیک با بیان اینکه اجرای کامل اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار خنثی‌سازی تحریم‌هاست، گفت: تحریم‌های ایران منافع دیگر کشورها را هم به خطر می‌اندازد.

محمدحسن قدیری‌ابیانه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس در شهرری، درباره تمدید مجدد تحریم‌ها علیه ایران اظهار کرد: آمریکا از ابتدای برجام تاکنون به نقض متن و روح مکرر آن پرداخته و در نقطه مقابل، ایران به تمام تعهدات خود عمل کرده است.

وی ادامه داد: دولت ترامپ هم مجبور شد به این واقعیت اعتراف کند که ایران ناقض برجام نبوده و سازمان انرژی اتمی و اتحادیه اروپا هم به اینکه ایران در برجام به تعهداتش عمل کرده است، اذعان داشتند.

این کارشناس مسائل استراتژیک با تأکید بر اینکه ترامپ قصد داشت برجام را پاره کند، افزود: کارشناسان به او اعلام کردند که می‌تواند با رخنه در برجام، اقداماتی علیه ایران انجام دهد و او باید کاری کند تا از لحاظ سیاسی، نقض برجام را بر گردن ایران بیندازد.

قدیری‌ابیانه با اشاره به اینکه دولت‌مردان باید با اعمال سیاست‌هایی آشکار آمریکا را ناقض برجام معرفی کنند، تصریح کرد: نیاز به فعالیت‌های گسترده دیپلماتیک رسمی، بین‌المللی، سیاسی و تبلیغات جهانی در این رابطه داریم.

وی بیان کرد: خوشبختانه الآن به خاطر اختلافات آمریکا با غرب در تصمیم‌گیری‌ها باید این موضوع لحاظ شود که تقصیر نقض برجام بر دوش آمریکایی‌ها بیفتد و دیگر توان برقراری اتحاد علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را نداشته باشند.

این کارشناس مسائل استراتژیک با تأکید بر اینکه این تحریم‌هایی که در کنگره و مجلس سنا علیه ایران تصویب شده است، منافع کشورهای دیگر را هم در معرض خطر قرار می‌دهد، اضافه کرد: این موضوع در مقابله با آمریکا می‌تواند به کمک ما بیاید.

قدیری‌ابیانه با اشاره به اینکه حتماً باید مقابل آمریکا بایستیم، تصریح کرد: مردم هم در این راستا در کنار تیم دیپلماسی باید به کمک کشور در مبارزه با توطئه‌ها و تحریم‌ها بیایند.

وی با بیان اینکه راه مقابله اصلی با تحریم‌ها و فشارهای آمریکا اجرای کامل اقتصاد مقاومتی است، اضافه کرد: با تقویت بنیه اقتصاد کشور از طریق اقتصاد مقاومتی می‌توانیم تحریم‌ها را خنثی و حتی در مسیر پیشبرد اهداف اقتصادی کشور از این سیاست‌ها استفاده کنیم.

این کارشناس مسائل استراتژیک با تأکید بر اینکه مردم باید در این راستا وظایف خود را انجام دهند و هر کس با هر مسؤولیتی کار خود را درست انجام دهد، افزود: جلوی اسراف در همه ابعاد باید گرفته شود.

قدیری‌ابیانه با اشاره به اینکه باید انضباط اجتماعی و اقتصادی و انسجام ملی در حوزه اقتصادی داشته باشیم، اظهار کرد: مردم باید خرید کالای ایرانی را بر کالای خارجی ترجیح دهند.

۹۶/۰۵/۰۶

نظرات  (۱)

🔔 اقتصاد مقاومتی =جهاد اقتصادی

◀️ طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر نام گذاری مجدد امسال به سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل لازم است  تمام دستگاه های دولتی بر این امر صحه گذاشته و  اقدامات لازم را جهت رونق اقتصادی کشور انجام دهند اما عمل نکردن به این امر مهم  باعث نا امیدی بسیار در دل جامعه مخصوصا جوانان شده است پس وقت آن رسیده تا اقتصادی جهادی داشته باشیم.
همانطور که بسیج وار در تمام ۸سال دفاع مقدس و بعد از آن ایران را احیا کرده و به شکوفایی رساندیم در عرصه اقتصادی نیز باید جهادی و بسیجی و خودجوش عمل کرده تا رکود را شکسته و دوباره وارد عرصه پیشرفت اقتصادی شویم.
مردم ایران باید دست در دست هم همانند سالهای جنگ و بعد از آن چرخه ی تولید و عرضه و فروش محصولات وطنی را با غیرت ایرانی خود به راه بیاندازند و مطمئنا ره آورد مثبت این جریان مردمی را خواهند دید. باید موجیربسیجی به راه انداخت تا همه چیز دوباره به حالت رونق باز گردد.

⬅️ جهاد اقتصادی🛠 +تولید ایرانی🇮🇷= پیشرفت جهانی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">