پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۲ ق.ظ

۰

کاسه‌ساز احتمالا ترور بیولوژیک شده

چهارشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۲ ق.ظ

به گزارش ایسنا، مراسم بزرگداشت حبیب‌الله کاسه‌ساز امروز سه‌شنبه 10 مردادماه با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، عزت‌الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی، محمدحسن قدیری ابیانه، صمد قربانی و خانواده مرحوم کاسه‌ساز در فرهنگسرای رسانه برگزار شد.

در بخش دیگری از این مراسم محمدحسن قدیری ابیانه از دوستان حبیب‌الله کاسه‌ساز در سخنانی درباره ویژگی‌های اخلاقی مرحوم کاسه‌ساز گفت: کاسه‌ساز به سینما خدمت کرده، پدر فیلم‌های دفاع مقدس بوده است اما به عقیده من حبیب‌الله کاسه‌ساز فراتر از این ویژگی‌ها بود. او هم هنرمند بود و هم می‌دانست از این هنر به نحو احسن در جهت اسلام و انقلاب و ملت استفاده کند. سینما و هنر را در خدمت اسلام گرفت. او عاشق ولایت بود. خیلی‌ها عاشق ولایت هستند اما کدامشان هنر دارند فیلم‌هایی با بیشترین فروش بسازند.

او در ادامه به مستند ادواردو که به تهیه‌کنندگی حبیب‌الله کاسه‌ساز ساخته و پخش شد، اشاره کرد و گفت: هیچ مستندی سراغ ندارم که به این میزان بر روی افراد تاثیرگذار باشد. برای ساخت این مستند از سرافراز معاون برون‌مرزی صداوسیما تشکر می‌کنم که از حبیب‌الله کاسه‌ساز برای ساخت این مستند حمایت و با ایشان همکاری کرد. این فیلم بسیار تاثیرگذار بود و به چندین زبان ترجمه شد. با وجود اینکه پس از ساخت آن هم کاسه ساز مورد تهدید و هم مورد تطمیع قرار گرفت.

قدیری ابیانه با ابراز اعتقاد به اینکه مرحوم سلحشور و آقای طالب‌زاده نیز ترور بیولوژیک شدند گفت. من احتمال می‌دهم حبیب‌الله کاسه‌ساز هم به این وضعیت دچار شد. قطعی نمی‌گویم اما احتمالش هست به ویژه اینکه در کارش بسیار موثر بود. اما در نهایت به هر شکلی که از دنیا رفت در مدت حیات خود خدمات زیادی را ارائه داد.

او در پایان سخنان خود با اشاره به ساخت فیلم و سریال ادواردو اظهار کرد: ساخت فیلم و سریال ادواردو باعث گرایش بسیاری از مردم به دین اسلام خواهد شد. امیدوارم کمک کنند خواسته کاسه ساز برآورده شود و سریال و فیلمش هم ساخته شود. متاسفانه اتفاقی که پیش آمد وزارت خارجه در دوره اصلاحات مخالف پخش این مستند بود چراکه معتقد بود به روابط ایران با ایتالیا لطمه می‌زند. در همان زمان در نامه‌ای به صداوسیما خواستار پخش نشدن این مستند شد. در حالی که آنها فیلم‌های بسیاری درباره ایران منتشر کردند که غیرواقعی بود و وجهه خوبی برای ما نداشت.

رضایی، ضرغامی و شفق نی زاز دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

www.isna.ir/news/96051006658

۹۶/۰۵/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">